NIEUWE REGELS BEGINNERFORUM!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Om onszelf te beschermen (althans dat te proberen) zijn de dingen die eventueel mogelijk maken om gratis te kijken naar betaalproviders alleen nog toegankelijk voor leden.

Zie nieuws en info forum.

Dat wil tevens zeggen dat er in het beginnersforum NIET meer over vrijschakelen van pics/wafers/smd's/smartcards etc. geschreven kan/mag worden.

Alle beginnersvragen zijn welkom en iedereen kan doorgroeien naar de memberdelen, maar we accepteren geen vragen meer als "hoe schakel ik C+ vrij op mijn goldwafer" en soortgelijke vragen.

Greetings, Black Tiger

 
Hellemaal mee eens BT. Zelfs mij is het gelukt, zonder een vraag te stellen, maar door te lezen, te lezen en nog eens te lezen.

Het geeft je uiteindelijk de voldoening dat je het allemaal "zelf" hebt gedaan.

thx BT,

Realmo

 
Volledig mee eens, het was de laatste tijd een wildgroei geworden op het net.

Veel succes BT met het nieuwe bord.

 
Even een vraag BT tellen je postings op het aller eerste board ook mee? Ik had daar toch al een flink aantal postings

gedaan en kan toch die forums niet in komen. De moderaters van s**4**l krijgen wel toegang tot die forums terwijl er veel oude bezoekers van het eerste Funboard geen toegang krijgen. Als het niet anders kan dan moet ik me daar maar bij neer leggen en geduld hebben. Maar toch!!!!!

 
Nogmaals, het gaat niet om het _aantal_ postings maar om de kwaliteit van die postings.

Zeker tellen postings van de oude Funboards mee, daar hebben we je leren kennen als gebruiker en aan de hand daarvan wordt bepaald wie er al dan niet toegang krijgt.

Maar lees even het "even geduld" topic in het Nieuws en Info forum.

De reden dat de ex s**4**l mods wel al allemaal toegang hebben is dat we daarvan zo uit het hoofd weten dat ze echt voor de hobby bezig zijn.

Er zijn ook al een aantal Funboard users geupgrade, maar wij kunnen niet op zo'n korte tijd 400 users screenen, email beantwoorden, accounts nakijken, icq doen en irc en ook nog op de bank liggen om te zorgen dat de hoofdpijn van de griep eindelijk eens wegtrekt.

Sorry, zit niets anders op dan echt even geduld te hebben.

 
Hellemaal mee eens BT. Zelfs mij is het gelukt, zonder een vraag te stellen, maar door te lezen, te lezen en nog eens te lezen.

Het geeft je uiteindelijk de voldoening dat je het allemaal "zelf" hebt gedaan.

maar dat is wel gebeurt door dat iemand anders de vraag stelt en jij het antwoord dan ook krijgt

hoe zo zelf gedaan??

 
Klopt volledig Rienk, en we leren allemaal nog, ook wij, iedereen.

Maar was kan het toch mooi zijn als je door veel te lezen en kijken naar antwoorden zelf ook het nodige kan, en het is dan zelfs nog mooier als je opeens kans ziet ook anderen met de door jou opgedane kennis te helpen bij hun vragen, zo werkt het eigenlijk:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan