Nieuwe regels

K

Kcplus

Groot gelijk Black Tiger: hou ze in de gaten!

Tot nu toe heb ik zelf de diverse boards steeds gelezen om te LEREN. Gepost heb ik echter nog nooit.

Ik word ook beroerd van al die mensen die info willen om even snel een kanaaltje of wat vrij te schakelen, terwijl al de info al vrij op het board te verkrijgen is: het enige dat ze even moeten doen is LEZEN, want daar kun je van LEREN. Daar gaat de hobby juist om.

Aan de andere kant vind ik de instelling van sommige boardmembers en mods om newbies als nitwits te beschouwen ook niet correct: enige vorm van respect is minstens gewenst, we zijn ooit allemaal eens begonnen nietwaar.

Ik hoop dat we een beetje normaal met elkaar kunnen omgaan en daadwerkelijk een correcte invulling kunnen gaan geven aan onze hobby.

Als dat betekent dat ik af en toe moet gaan posten om een "volwaardig" member van de satellitefun groep te kunnen worden: so be it!

Als je kunt LEZEN kun je immers ook SCHRIJVEN.

Ik wens dit board veel succes en alle goeds voor de toekomst.

 
Ik kan alleen maar stellen dat ik het volledig met elk punt van je posting (inclusief de behandeling van newbies) volledig eens ben!

Goed gesproken!

 
OK,BT en Denktenk.

Hartsikke bedankt voor jullie reacties. Dat die positief waren hoef ik er eigenlijk niet eens bij te schrijven, dit is uiteindelijk het FUNboard!

Het is duidelijk dat ik er gewoon bij wil horen, als "special member" wel te verstaan. Dus verder hierover gediscussieerd in de kletspraat. Ik geloof dat ik op dezelfde lijn zit als Kcplus. Maar er blijft iets kriebeligs, jullie zullen zelf ook al bedacht hebben dat het beantwoorden van vragen in de besloten forums moeilijkheden kan opleveren: het zou heel goed mogelijk zijn dat iemand die een antwoord heeft niet eens de vraag kan lezen! (Niet cryptisch bedoeld trouwens)

Eigenlijk geldt dit nog sterker voor iemand die een serieus probleem wil aankaarten: er zullen een heleboel off-topics gepost worden. Iets waar jullie ook niet al te blij mee waren in het verleden.

Ik zie zelf nog geen directe oplossing, of het zou toch moeten zijn om met een posting in de beginners-sectie te starten..... Deze sectie zou dan niet meer "beginners" maar "begin" of zoiets moeten heten.

Maar zoals al gezegd door jullie: nog even kijken hoe of dit gaat lopen.

Groetjes,

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan