NIEUWE ruDream image

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Er is een nieuwe officiële release van RuDream image beschikbaar.

Change Log:
08-10-2005:
- it is last public ruDREAM (final release without a symbol b, at inquiry of many, though it certainly beta)
- updating CVS [08-10-2005]
- the mistake of updating of the list of satellites is corrected
- the mistake of the menu the expanded additions is corrected
- installations of parameters of a network map by default are corrected
- the mistake of compatibility with FlashWizard is corrected
- dialogue of loading of the list of devices hdd for hddtemp from internet is added


Je kunt hem hier downloaden
 
Erg triest nieuws dat zij het (slechte) voorbeeld van Hydra volgen en dit hun laatste image is. Moeten we met z'n allen weer gaan uitvogelen wat binnekort weer de beste is.

Groet,
Ben
 
PLi® Beryl is wat mij betreft een zeer goede image met veel mogelijkheden en te downloaden extra's.
Loopt zeer soepel en heeft tot dusver nog niet gehangen.
 
Waar lees jij dan dat het hun laatste zou zijn?
Er staat alleen dat het de laatste public release is. Een jaar (of 2) geleden is ru ook een tijdlang gestopt met public releases, maar de beta ontwikkeling bleek gewoon door te gaan.
Het zou me niet verbazen als dit dus ook weer een tijdelijke maatregel is, verleden keer vond dit ook rond deze tijd plaats overigens.....
Misschien houden ze een jaarlijkse winterstop.:biggrin:
 
rd7000_109_051007-1131.img
md5: 9c23c94fe36be3ff55b921798ccc26e4

08-10-2005:
- it is last public ruDREAM (final release without a symbol b, at inquiry of many, though it certainly beta)
- updating CVS [08-10-2005]
- the mistake of updating of the list of satellites is corrected
- the mistake of the menu the expanded additions is corrected
- installations of parameters of a network map by default are corrected
- the mistake of compatibility with FlashWizard is corrected
- dialogue of loading of the list of devices hdd for hddtemp from internet is added

En... na installatie verschijnt een mededeling van het RUteam dat dit de laatste is. (Ik hoop het niet natuurlijk)

Groet,
Ben
 
Op hoofdlijnen het volgende over RuDream.

Zoals de zaken er nu voor staan zullen er geen publieke versies meer verschijnen van RuDream images, noch officiële noch beta's. De reden is dat sommige ontwikkelaars van emu's niet blij zijn met RuDream. Voor zover ons bekend zijn dat camd3d en newcs.

De ontwikkeling gaat wel door maar in een kleine afgeschermde groep, waarbij iederee een persoonlijke key heeft.
 
Heel erg jammer.... En dat na aanleiding van een DM500 image waarbij de emu's alleen werktte als je hem betaald liet registreren en bovendien (zover bij mij bekend) de rudream jongens nog nooit een DM500 image gemaakt hebben. Wat een gedoe zeg...

Om nu weer up-2-date te blijven moeten we een ander image zoeken (Boxman of zo) maar hier moet je alles zelfd doen!!!
 
Littlesat99 zei:
Om nu weer up-2-date te blijven moeten we een ander image zoeken (Boxman of zo) maar hier moet je alles zelfd doen!!!

Waar doel je op @Littelsat? Op deze site of op de images die je hebben wilt voor je DM 500 ?
 
Lijkt mij dat hij op het Boxman image doelt.:)
 
cliff zei:
PLi® Beryl is wat mij betreft een zeer goede image met veel mogelijkheden en te downloaden extra's.
Loopt zeer soepel en heeft tot dusver nog niet gehangen.

Dat laatste mag je wel vergeten want hij loopt hier wel vast en zelfs regelmatig.
Ik ga er de HYDRA er weer inzetten.

SONJA
 
Hmmm, volgens mij heb ik Pli nog nooit geprobeerd. eens ff een keertje erin smijten.


G
 
BiG_G zei:
Hmmm, volgens mij heb ik Pli nog nooit geprobeerd. eens ff een keertje erin smijten.


G
Ik kan die taal die vaak gebruikt word op diverse sites niet volgen.
Hier weer ??n " eens ff een keertje erin smijten."
Ik kan me niet voorstellen dat je een image er in kan smijten.
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet kan volgen.

Groetjes SONJA
 
BiG_G zal met smijten wel bedoelen dat hij de image via ftp in zijn dreambox stopt. Hij zel wel een supersnelle (interne) verbinding hebben dus is het zo gepiept.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan