Nieuwe settinglijst

D

dreammaker

Hallo dreamboxfans. Is er na 1 Maart al weer een nieuwe zenderlijst beschikbaar voor de db.? Als er iemand is die dit al voor elkaar heeft zou hij of zij dit willen delen met mij? Ik zit met een db 800 met gemini en het is vrij ingewikkeld om de canal digitaal zenders op de rij te krijgen.
Alvast bij voorbaad dank.

Henry.
 
Google even op henksat settings deze zijn onlangs vernieuwd.
 
Ik heb wel een aardige eigen gebreide settinglijst voor E2 boxen Usals Hispasat Thor Sirius Hotbird Astra 19 Astra23 Astra 28.2 en 28.5 en Turksat gemaakt op 1 maart 2010

Stuur me maar een PM met je emailadres.
 
Als je nog een over hebt?
Want ik zag hem nog steeds niet bij BT.
 
Jan Jij moet de E1 versie hebben , die is onderweg

Ben het email adres van BT kwijt

heb voor hem de E1 en de E2 versie van Draai Hispasat, Thor, Sirius, Hotbird, Astra 19.2 Astra 23.5 Astra 28.2 en 28.5 en turksat

E2 uiteraard met de HD kanalen

Hij zal zich wel melden ;-))
 
Ziet er weer goed uit.
 
Ben het email adres van BT kwijt
Gewoon hier ergens even op de naam van BT klikken. Hier links boven mijn afbeelding bijvoorbeeld.:biggrin:
 
ff geduld, binnenkort kun je relatief eenvoudig je eigen en up to date zenderlijst (settinglist) samenstellen ;)
 
Mijn lijsten E1 en E2 (01-03-2010) staan nu op de satellite fun site en kunnen daar gedownload worden.

Met dank aan BT
 
Zenderlijst maak je toch zelf: klik
 
Krijg ik het gevoel dat mijn lijsten niet door het eendenteam gewaardeerd worden???
Dan kan deze rubriek snel verwijderd worden..

Ik neem aaan dat het eendenteam dit niet zo bedoeld

Natuurlijk maak ik die lijsten zelf maar er zijn altijd "hobbyisten" die daar geen tijd in willen steken , de handleiding doorworstelen is al een hele klus hoe eenvoudig ook uitgeleged en dan maakt men graag gebruik maken van de expertise van behulpzamen.
 
Ik heb de dreamset help eens doorgeworsteld, duidelijke plaatjes erbij dat wel maar

Deze wijkt niet veel af (eigenlijk helemaal niet) van mijn eerder geschreven "een settinglijst binnen een half uur" die bij de dreamtips staat.


Het gekke is dat ondanks mijn beschrijving er toch veel vraag blijft naar een settinglijst.
dus iedere beschrijving ten spijt, de vraag naar nieuwe bruikbare settinglijsten zullen altijd weer langs komen.

Het maken van een lijst is 1 maar het onderhouden is 2 .

Na een maand wil je je lijst aanpassen en dan pas komen de problemen om de hoek kijken.

Je download de verse lijst je vergelijkt de boel en dan wil je de nieuwe toegevoegde kanalen bij je lijst plaatsen en dan begint de ellende hoe wat waar en hoppa allles om zeep en dan raak je in paniek Arghhhhhhhhh op zoek naar een kant en klare lijst is dan een uitvlucht.

Niets tegen deze help hoor die is prima , maar het is een kwestie van zelf DOEN en dan ook volhouden zo leer je zeer snel effectief om te gaan met dit fantastische programma. Volhouden , daar schort het bij de meeste aan.

Degene die denkt een lijst te maken en dan voor een jaartje klaar is die kan het vergeten en beter een kant en klare lijst opzoeken. Vandaar dat ik regelmatig een nieuwe lijst maak en deze eventueel wil delen met belanghebbenden.
 
the matrix;208045 zei:
Krijg ik het gevoel dat mijn lijsten niet door het eendenteam gewaardeerd worden???
Fout gevoel. Een lijst is een lijst, wie die heeft gemaakt is minder interessant. We komen alleen veel vragen tegen over zenderlijsten, het gebruik van dreamset enzovoorts. Daarom dat help-bestand zodat iedereen vrij eenvoudig en snel zijn eigen lijst kan maken of de lijst die hij/zij in gebruik heeft kan actualiseren. Indien je dat frequent doet (minstens 1x per week) is het niet veel werk en zo klaar. Dus wees niet bevreesd, hoor.
 
the matrix;208046 zei:
Het maken van een lijst is 1 maar het onderhouden is 2. Na een maand wil je je lijst aanpassen en dan pas komen de problemen om de hoek kijken.
Vanwege die problemen, hebben we dus dat helpbestand gemaakt. En een maand is soms een lange periode om je lijst te updaten. Wij doen het minstens 1x per week en dan is het niet langer dan 10 minuten werk. Hangt natuurlijk van verschillende factoren af, zoals de indeling van je lijst (hoe meer (afwijkende) favorieten, hoe meer werk) het aantal wijzigingen, etc.
Je download de verse lijst je vergelijkt de boel en dan wil je de nieuwe toegevoegde kanalen bij je lijst plaatsen en dan begint de ellende hoe wat waar en hoppa allles om zeep en dan raak je in paniek Arghhhhhhhhh op zoek naar een kant en klare lijst is dan een uitvlucht.
Dat hoeft helemaal niet als je het verplaatsen/kopieren van zenders onder de knie hebt. Is vaak gewoon een kweste van slepen met je muis. Maar ook hier geldt: oefening baart kunst; met andere woorden hoe vaker je het doet, hoe bedrevener je wordt.
Niets tegen deze help hoor die is prima , maar het is een kwestie van zelf DOEN en dan ook volhouden zo leer je zeer snel effectief om te gaan met dit fantastische programma. Volhouden , daar schort het bij de meeste aan.
Precies, en daarom in het begin misschien 2 keer per week even een update met behulp van het internet. Een kant en klare lijst heeft ook "nadelen" want niet iedere lijst is ??n op ??n hetgeen je wilt. Dus zullen er ook aanpassingen gedaan moeten worden om de lijst naar eigen smaak samen te stellen c.q in te delen.
Vandaar dat ik regelmatig een nieuwe lijst maak en deze eventueel wil delen met belanghebbenden.
Moet je ook blijven doen, niks mis mee; integendeel
 
De E1 en E2 lijst is nu ook te downloaden van mijn homepage.

E1 is voor de Enigma 1 images
E2 is voor de Enigna 2 images

Voor Chrisjan klik hier links op "the matrix" en dan in het rijtje zoek je "bezoek webpagina"
Het zijn zipfiles en nu hoop ik niet dat je de vraag verzint hoe deze uit te pakken ;-)
 
the matrix;208055 zei:
Het zijn zipfiles en nu hoop ik niet dat je de vraag verzint hoe deze uit te pakken ;-)

Was dat niet met Winrar @Matrix? ;)
 
1 april 2010 setting lijsten zijn te downloaden (geen grap) van mijn homepage
 
Ik ken je vriend en srtaks alles zwart natuurlijk.
Als hij er morgen ook nog staat gaat tie er wel in.
 
hallo welke is nu de beste zenderlijst draaibaar ? is de eurosport 2 nog open ???
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan