@Sat4ever: Dju... niet bij nagedacht.. moet ik weer iets anders bedenken.
@Tpower, zoals ik je reply nu zie blijft de beschuldiging staan. Als je zo'n vermoeden hebt moet je dat stil houden en pas uiten dat je zo'n vermoeden hebt als je ook bewijzen hebt.
Ga er maar van uit dat het hele team hier heel zwaar aan tilt.
Er is contact geweest met C+ maar niet rechtstreeks tussen Duck en C+, gaat misschien wel komen, maar er is ook contact geweest (wel rechtstreeks) tussen Satnerds en Satfun en misschien nog wel meer boards. Dacht je nu werkelijk dat een van die ook maar -iets- van hun database met C+ gedeeld had? In tegendeel de laatste keer toen we van server verjaagt werden met Satfun hadden ze die database opgeeist, maar ook daar was ie al weer gewist voordat C+ erbij kon.
Uit je reply blijkt dus ook dat je enorm weinig vertrouwen hebt in de mensen achter dit en andere boards.
Ik vraag me dan ook af hoeveel vertrouwen de mensen jou moeten schenken.
Ja elke admin kan pm lezen, maar dan moet je wel de database in gaan, weet je hoeveel pm's er in een database staan en er dagelijks bij komen? Dacht je nu werkelijk dat er a.) iemand uberhaupt zo on-integer was om dat te gaan lezen en b.) een admin zich uberhaupt dat werk gaat aandoen om aan een keytje te komen?
De meeste admins zitten dieper in de scene en hebben echt geen pm nodig om ergens achter te komen, die hebben de keys en hacks meestal ook eerder dan de gebruikers.
Dus je argumentatie is regelrechte onzin.
Duck en ik blijven je uitspraak zwaar opvatten en wachten nog steeds op een fatsoenlijke verklaring of een excuus.
@Flip: wij zijn niet begonnen met beschuldigingen en waanideeen en normaal zal men zich er ook niet zo druk over maken, maar dit is echt een hele zware aantijging waarbij er geen enkele reden, argumentatie noch bewijs is om zo'n vermoeden publiekelijk te uiten.
En dat ook nog doen als je zelf een board wil gaan beginnen geeft ook nog de indruk van behoorlijk natrappen.
Wie het niet interessant vind hoeft het niet te lezen.
Een excuus is jegens Duck en Admins is hier op dit moment zeker wel een issue omdat er geen fatsoenlijk reden is aangegeven voor deze waardeloze, snerende en zwaar aantijgende opmerking van Tpower.
En dit is echt niet van een mug een olifant maken, een admin beschuldigen van het lezen van PM is wel de ergste beschuldiging die je op welk board dan ook doen kan.