Nieuwe site alla togooz...

Originally posted by denktenk
Nou, nee. De enige die -eventueel- de PM's op dit bord zouden kunnen lezen, zijn de admins van dit bord, buiten natuurlijk de verzender en ontvanger van die PM.
Het is daarom wel degelijk een zware aantijging die tpower hier plaatst.

Ja inderdaad een zware aantijding en vraag me af of je hier wel bewijs voor hebt ik denk het niet.

Een net excuus vind ik wel op zijn plaats tegenover de Admins
van dit Board.

gr,

The wizzard

cya

the end of TPower TP(o)(o)

Bye.....................................

ciao

ALL,

Originally posted by tpower
ik had al wel vernomen dat ze hier wat strenger zouden worden, maar je kunt ook van een mug een olifant maken.
ten 1e ik ken de admins niet persoonlijk, en aangezien een admin alles kan lezen, waarom zouden ze op het board gaan zoeken ipv andermans pm te lezen. Al helemaal nu met dat gedoe van c+ want jullie geven zelf toe dat je daar contact mee hebt.2e..3e..kan wel ff doorgaan..

maar ja sluit dit topic maar weer, heeft alweer weinig info over sat.
Het begint hier steeds meer een geouwehoer board te worden dus mijn besluit staat al vast

cya

ciao

ALL,

Sorry hoor maar wie zie ik hier nou iets over sluiten van een topic praten. Dat ben jij toch alleen en niemand anders.

Je wilde overkomen als iemand die zijn kloten wel wilden branden voor de goede hobby maar met dit soort postings moet ik mijn indruk danig gaan bijstellen en lijkt het me meer gezever in de ruimte geweest dan echte werkelijkheid.

Overigens je herhaaldelijke insinuaties richting admins van dit board staan me helemaal niet aan en geven het ware aard van het beestje weer. Wie zegt mij bijvoorbeeld dat jij niet al die mailtjes van goedwillende mensen aan derden doorgeeft...... is toch dezelfde kolder wat ik nu zeg wat jij zegt over de admins.

Beste mensen, is het niet beter om allerlij waanideen en beschuldiggingen over en weer achterwegen te laten ? en gewoon binnen de normen en regels je hobby zo uit te voeren dat je er zelf lol aan heb.
Veel boards gaan ten onder aan dit soort gewauwel en blijft er voor de echte hobbyist weinig intersands te beleven.
Ten slotte zijn er mensen zoals ikzelf die geen enkele persoon achter de namen ken, waarom zou het dan intersand zijn om dat ook aan te horen ?

@Sat4ever: Dju... niet bij nagedacht.. moet ik weer iets anders bedenken.:)

@Tpower, zoals ik je reply nu zie blijft de beschuldiging staan. Als je zo'n vermoeden hebt moet je dat stil houden en pas uiten dat je zo'n vermoeden hebt als je ook bewijzen hebt.
Ga er maar van uit dat het hele team hier heel zwaar aan tilt.
Er is contact geweest met C+ maar niet rechtstreeks tussen Duck en C+, gaat misschien wel komen, maar er is ook contact geweest (wel rechtstreeks) tussen Satnerds en Satfun en misschien nog wel meer boards. Dacht je nu werkelijk dat een van die ook maar -iets- van hun database met C+ gedeeld had? In tegendeel de laatste keer toen we van server verjaagt werden met Satfun hadden ze die database opgeeist, maar ook daar was ie al weer gewist voordat C+ erbij kon.
Uit je reply blijkt dus ook dat je enorm weinig vertrouwen hebt in de mensen achter dit en andere boards.
Ik vraag me dan ook af hoeveel vertrouwen de mensen jou moeten schenken.
Ja elke admin kan pm lezen, maar dan moet je wel de database in gaan, weet je hoeveel pm's er in een database staan en er dagelijks bij komen? Dacht je nu werkelijk dat er a.) iemand uberhaupt zo on-integer was om dat te gaan lezen en b.) een admin zich uberhaupt dat werk gaat aandoen om aan een keytje te komen?
De meeste admins zitten dieper in de scene en hebben echt geen pm nodig om ergens achter te komen, die hebben de keys en hacks meestal ook eerder dan de gebruikers.
Dus je argumentatie is regelrechte onzin.

Duck en ik blijven je uitspraak zwaar opvatten en wachten nog steeds op een fatsoenlijke verklaring of een excuus.

@Flip: wij zijn niet begonnen met beschuldigingen en waanideeen en normaal zal men zich er ook niet zo druk over maken, maar dit is echt een hele zware aantijging waarbij er geen enkele reden, argumentatie noch bewijs is om zo'n vermoeden publiekelijk te uiten.
En dat ook nog doen als je zelf een board wil gaan beginnen geeft ook nog de indruk van behoorlijk natrappen.

Wie het niet interessant vind hoeft het niet te lezen.
Een excuus is jegens Duck en Admins is hier op dit moment zeker wel een issue omdat er geen fatsoenlijk reden is aangegeven voor deze waardeloze, snerende en zwaar aantijgende opmerking van Tpower.
En dit is echt niet van een mug een olifant maken, een admin beschuldigen van het lezen van PM is wel de ergste beschuldiging die je op welk board dan ook doen kan.

laten we elkaar nu niet gaan beschuldigen, daar schiet je niets mee op, de enigste die daar baat bij heeft is canal-, en dat laten we niet gebeuren. Wat je ook kunt doen is gewoon mailen met elkaar of desnoods via msn?

Vecht het daar uit maar niet hier, verder begrijp ik eigenlijk niet waarom we nu allemaal moeilijk aan het doen zijn, je mag gewoon keys publceren hoor, wie zegt nu dat dat niet mag? Zolang ik ze maar niet gebruik is het allemaal legaal, ik mag ook een mercedes kopen dioe ruim 250 rijd maar ik mag het er niet mee rijden. Ze verkopen toch ook legaal funkaarten, waar zou je die anders voor moeten gebruiken dan voor ...................

Het zal allemaal wel niet zo vaart lopen, canal- denkt dat ze het voor het zeggen hebben en laten dat zien door machtsvertoon maar ik wil graag een proefproces uitlokken met die gasten hoor door een site te openen met alleen maar keys, files en nog meer van dat. Zolang ik er maar bij zet dat het niet gebruikt mag worden ben ik niet illegaal bezig............

cya

ciao

ALL,

Rat2002 heeft voor de volle 300 % gelijk: de opmerking bij keys en file's dat ze niet gebruikt mogen is voldoende om je in te dekken. Je legt daarmee de verantwoordelijkheid van al dan niet gebruiken bij de downloader van file's en keys. Zo werkt dat en niet anders!

Overal en nergens wordt alleen gewaarschuwd dat 'illegaal naar pay-tv kijken strafbaar' is. Niets meer en niets minder! Dus jongens, laat je niets wijsmaken en zeker niet intimideren door canal min!! Want 'min' is het!!

Greetzzz.

Greetzzz

@Tpower, dan zou ik zeggen begin maar gauw, want je wist al dat het kon en dat weet iedereen dat heeft dus helemaal niets met jouw vermoeden te maken.
Aangezien je verder publiek wel zo'n aantijging doet maar hem publiek niet wenst in te trekken weten we wel wat we aan je hebben en dat zullen bepaalde mensen zeker niet vergeten.
Wat mij betreft zijn we uitgesproken.

Dan terugkomend op de mensen die hier nu weer lopen te verkondigen dat keys niet illegaal zouden zijn zolang je er maar bij zet dat je ze niet gebruiken mag.
Dat is de grootste onzin. Dat is net zo'n onzin als een hele hoop disclaimers waarvan er een hele hoop geen enkele juridische grondslag hebben.

Het plaatsen van keys valt onder het verspreiden van informatie die.... etc... Lees maar even Wetboek van Strafrecht artikel 326b.
Dus als je iets wilt zeggen dat iets niet illegaal is, zoek het dan van tevoren wel even op voordat je mensen iets wijs gaat maken.

Doet er verder niets aan af dat Canal- inderdaad - is, maar het probleem is dat ze zich dus wel terecht kunnen beroepen op dat wetsartikel speciaal voor dat doel in het WvS opgenomen.

Voor wat betreft TPower wil ik bij deze even mededelen dat een en ander per pm uitgesproken is.
Derhalve wens ik de uitspraak in mijn vorige reply bij deze dan ook in te trekken.

!!!!!!!!!!!!!! Haha Togooz, verry good, verry good !!!!!!!!!!!!!!!!

@black tiger

Als ik hier nu ga zetten hoe jij een bom kan gaan maken ben ik dan starfbaar??? NEE wel diegene die die bewuste bom gaat gebruiken.

We leven in een vrij land en je mag schrijven wat je wil, ook keys en algoritmes of wat dan ook, het GEBRUIK daarvan is strafbaar NIET het plaatsen, een en ander wil je ook wel even uitleggen hoor en geloof me, als ik zo'n proces aan me broek zou krijgen omdat ik keys op het net zet dan weet ik voor de volle 100% dat ik die zaak WIN!!!!!

hoi
ik heb 30 site,s waar ik de 6in 1 van af kan halen
daar heb ik duck niet echt voor nodig . jack was de top natuurlijk
ik mis wel die cammen site
wat ik ook mis ,ik kon uren lezen naar gezonde disccusies welke
cam je het beste kon hebben met welke software hij het beste
liep de uitleg de verschillende meningen daar over enz
en dan de verhalen van AL ik lag in een deuk
door al dat lezen leerde ik een hoop lekker met de hobby
bezig zijn niet met de bedoeling c+ op telichten
want ik schreef al eerder ik kijk een uur tv per dag
en dat werkt net zo goed als kippen eieren eten lol
ik weet wel dat ik het hier altijd leuk heb gehad
en ik wil hier ook graag blijven ik denk dat duck ook echt wel
aan het onderzoeken is waar de grens ligt wat wel en niet kan
en dan komen die gezellige doorgangen wel weer terug
dit was zo maar een uiting van mij
groetjes dalton

Originally posted by rat2002
@black tiger

Als ik hier nu ga zetten hoe jij een bom kan gaan maken ben ik dan starfbaar??? NEE wel diegene die die bewuste bom gaat gebruiken.

We leven in een vrij land en je mag schrijven wat je wil, ook keys en algoritmes of wat dan ook, het GEBRUIK daarvan is strafbaar NIET het plaatsen, een en ander wil je ook wel even uitleggen hoor en geloof me, als ik zo'n proces aan me broek zou krijgen omdat ik keys op het net zet dan weet ik voor de volle 100% dat ik die zaak WIN!!!!!

Dat was tot enkele jaren geleden zo... Ik zou zeggen, net als BT, zoek eens op internet naar artikel 326 van het wetboek van strafrecht en kijk dan goed bij paragraaf c. Dan moet je heel veel duidelijk worden.

Yep, en daar komt bij dat voor de rechtbank komen erg veel geld kost, dus je mag het proberen rat2002, maar denk er aan dat C+ een erg groot bedrijf is, kunnen vertragingstechnieken in zetten, nog eens in beroep gaan, dan nog eens in cassatie gaan, en mocht dat bij de Hoge Raad afgewezen worden kunnen ze ook nog eens naar het Europese Hof gaan, en dan moet je al zo'n beetje miljonair zijn om dat mee vol te houden tot aan je gelijk.

Daarom doen ook zoveel kleine isp's niet moeilijk als C+ vraagt om de site te sluiten.
Het is gewoon een nadeel dat de kapitaalkracht je kapot kan maken ook al heb je gelijk.

Yep en als je dan in een keer een proces begint tegen meerder boarden kost het nog minder?.
Dat er nog steeds mensen zijn die het niet willen snappen begrijp ?Ali?niet echt goed.
Maar ja wijsheid komt met de jaren?.

Tot Sinas?. Een schaap maakt vele broodjes shoarma

He Satkoos leef je nog heb je site weer eens bekeken blij je weer te horen

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan