Nieuwe site : www.weeriemandienietlezenkan.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

satellitehopper

Hallo allemaal,

Leuk dit board. Het leek ons wel aardig om ff te melden

dat wij net een nieuwe satsite zijn begonnen. Nee keys

of MK1 of zo....die krijg je niet...ahummmm na ja...goed ik denk er over na...hmmmmmm...we praten er wel over....moeilijk met het Engeltje in de buurt zal ik maar zeggen.

Anyway, kom eens langs op http://xxxxxxxxxxxxxxxxx

heb je een eigen site stuur ons een mailtje en we zetten je op onze linkpage, die nu al lekker vet is trouwens.

http://xxxxxxxxxxxxxxxM DUS !

[Edited by Black Tiger on 17-05-2001 at 16:04]

 
Is een leuk uitziende site maar ik moet wel zeggen dat het zeer commercieël overkomt en het bij bestudering ervan meer een voorportaal is van een satellietshop dan een echte revelutionaire nieuwe satsite.

Maar nogmaals alle begin is moeilijk en het layout van de site is zeer goed en wie weet dat men bovenstaande in de toekomst iets minder zou kunnen afzwaken. En voor de rest rest mij natuurlijk deze nieuwe site een goede toekomst toe te wensen.

Satwatcher

 
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je door Anaal+ "down" gebracht wordt.

Het ziet er in ieder gevan wel interessant en professioneel uit.

 
Hopper, je x-post dit bericht in 3 topics, da's onnodige bordvervuiling en maakt de boel overzichtelijk, denk daar ff aan.

Ik heb de andere postings verwijderd.

Over jhet commerciele karakter van de site zal hier nog wel wat meer gezegd worden, voorlopig krijg je wat mij betreft het voordeel van de twijfel.

 
Nou en ze leechen de software sectie van s**4**l en de advertentie pop-up hebben ze ook al letterlijk overgenomen.

Volgens mij iemand met een "copy-fettish" :biggrin:

hehehe:)

 
Das dus vlug afgelopen met die link naar de sw-sectie, werkt al niet meer...

Knip, Plak, Link, enz... :confused:

 
@d0xt3rCb

Was mij ook opgevallen... Wie kopieërt wie nu eigelijk? :confused:

 
beetje last van de drang op het maken van hatelijke opmerkingen?

s**4**l heeft volgens mij niet gejat van een ander maar als dat wel zo is heb ik er in ieder geval niets mee te maken.

Toxic[Q] is admin op s**4**l en niet TeeBee of wie dan ook.

Eigenlijk zou ik niet moeten reageren, maar voordat zodadelijk mijn mailbox weer overstroomt met vragen.....

 
Even ter duidelijkheid.

Er is de webmaster alhier gevraagd om die site te linken, daar hebben we niet op gereageerd.

Er is een posting door iemand in het linksforum (WAAR HIJ THUIS HOORT!!!!) geprobeert te zetten, die hebben we niet doorgelaten,

En nu dit weer, en ook nog op meerdere plaatsen???

KUNNEN WIJ GEEN REGELS LEZEN?????

ER ZIJN GEEN LINKS TOEGESTAAN NAAR SITES MET ILLEGALE KEYS EN INFORMATIE!

Op zich wel een mooie site, maar er staat voldoende informatie in die in onze regels voorkomt als niet toegestaan.

Vandaar ook nu dus hier de link weggeedit en topic closed.

Ik heb er een gloeiende hekel aan, als mensen niet hun zin krijgen en dan op andere manieren deze proberen door te drukken.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan