Nieuwe skin en settings van Hans Surfer

E

europia

Ik heb de eer om Hans Surfer zijn nieuwe skin aan te kondigen.
En hij heeft meteen ook maar even zijn settings weer bijgewerkt.

De nieuwe skin en de nieuwe settings vind je op www.hackweb.nl

Groeten, Joske
 
Weet je toevallig ook op welke images de skins werken?
Die dingen vind ik zelf namelijk ook nogal leuk, maar moest helaas tot de ontdekking komen dat de door mij gedownloade skins niet op elk image willen werken of maar deels.

Zo heb ik via een link op sjerom.com een dark_dream skin gedownload die er erg mooi uitziet.
Op Jirkas images kun je geen skins gebruiken (directory rechten dicht gezet) en op Ronaldd en Nedkelly doet ie het maar deels.

Dit overigens ondanks flash reset of hoe noem je dat ook alweer?
 
Leuk dat je deze vraag stelt black tiger, deze skin is namelijk gemaakt met jouw opmerkingen van een tijdje terug in het achterhoofd.
Deze skin werkt op de meeste images, echter niet alle functies zijn in alle images geactiveerd.
De ronaldd image ondersteund als ik het goed heb bijvoorbeeld geen signaalsterkte meter, en ook niet de mogelijkheid om de frequentie in de infobalk te kunnen zien.
Er word ondertussen wel gekeken hoe dit kan worden toegevoegd.
Op andere images is deze informatie wel terug te vinden.
En wat betreft jouw opmerkingen, zoals je ziet is de menu opzet al veranderd.
En hans gaat deze skin nog proberen aan te passen zodat ook de zenderlijst in een smalle kolom aan de linkerkant komt te staan.
Zoals je ziet het word beetje bij beetje steeds weer iets mooier.

Groeten Joske
 
Cewl! Thanks Joske, dan ga ik die gelijk eens downloaden, ben er al zeer nieuwsgierig naar.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan