Nieuwe software voor de Humax5400????

hebb ie em getest

Volgens mij is dat ding fake, want de file is van 2001! Er zit ook helemaal geen readme bij, dus is 't bloedlink om dat ding erin te zetten.

NIET in je Humax laden jongens. De size van de HDF is verkeerd.
Avensis

Sorry hoor Fred,
maar dit gaat toch echt te ver.
Over het algemeen zijn je topics OK en meestal zinnig. Maar dit is nu al je tweede grote misser waarmee je mensen valse informatie verschaft (de eerste is die hoax die je hier als sticky in het forum hebt geplaatst).

Nu dus weer een "ergens gehoord/gelezen" posting zonder het eerst zelf te verifieren (toch bedankt voor de waarschuwing).
Van jou had ik meer verwacht.... :(
Echt jammer, maar zie dit niet als te zware "negatieve" kritiek (is 't natuurlijk wel), maar probeer de kwaliteit van je postings zo hoog te houden als de meeste van je postings. Dit zijn echt zware missers en "not done" in serieus satelliet-land (en ik beschouw duckstad als een van de belangrijke plaatsen in dat land ;) ).

Overigens: wie de file met HDFtool eventjes uitpakt en op wat strings zoekt kan zien dat het hier om een file voor de VACI5300 gaat:
HVC 1.03.00 DVC 1.03.00 5 SEP 2001
Groetjes,
:cool:

@mmmm

Waar zou die "?" toch voor zijn achter de naam van de topic...

En bij deze versie stond bij dat de finalcard file er niet bij zat, ik zat dus te denken dat het mischien een aparte niet publieke versie zou zijn, die nu mischien publiek gemaakt is....

Dus een dikke grote misser hoeft het niet te zijn!!!, heb je deze file trouwens wel geprobeert???

De opzet van deze topic was gewoon om ff te kijken of iemand deze software al geprobeert heeft, en wat de verschillen zijn met de laatse toh 3.1.

Maar aangezien dit nog niemand heeft geprobeert en iedereen alleen maar ligt te k**keren de laatste tijd, kan ik je vertellen dat Duck zeker niet meer het belangrijkste bord is momenteel...

Gr Fred.

Fred:
Even een quote van mezelf:
Overigens: wie de file met HDFtool eventjes uitpakt en op wat strings zoekt kan zien dat het hier om een file voor de VACI5300 gaat:
HVC 1.03.00 DVC 1.03.00 5 SEP 2001

Dat zegt mij meer dan genoeg, dan hoef ik 'm niet meer te testen hoor ....
Degene die dan nog geloven dat 't om een file voor de 5400 gaat, zijn wel heel erge sterke gelovers in fabeltjes.

De enigen die iets aan de FW voor de 5400 doen is 't TOH team.
Alles wat daarnaast wordt gemaakt moet je met zeer grote argwaan bekijken!

En eigenlijk zouden we jou toch niet hoeven te vertellen dat je eerst ZELF moet verifieren voordat je anderen iets gaat vragen of "het iets is".
Daar ben jij toch hobbyist genoeg voor.

Groetjes,
:cool:

Schijnbaar niet dus!!!!!!!!

Greetzzz Grizmo

Originally posted by mmm
Sorry hoor Fred,
maar dit gaat toch echt te ver.
Over het algemeen zijn je topics OK en meestal zinnig. Maar dit is nu al je tweede grote misser waarmee je mensen valse informatie verschaft (de eerste is die hoax die je hier als sticky in het forum hebt geplaatst

Snap geen bal van deze replay.
Hoezo is het sticky hierboven een grote fout dan?
Is toch een waarschuwing aan een ieder met een Humax,niet?
En ten 2de snap ik je kritiek op de vraagstelling van Fred over de firmware ook ff niet goed.Hij stelt een heel normale vraag hier of iemand deze firmware heeft geprobeerd,maar krijgt van jouw een hoop kritiek.
Waarom (stel dat ie wel voor de 5400 was geweest) mag hij niet vragen of deze firmware goed is.Stel hij was fout geweest,en iemand had hem geprobeerd,moet iedereen dan maar een foute firmware in zijn tuner laden omdat er niet gevraagd mag worden,maar dat iedereen zelf maar moet experimenteren?
Kom nou.......Is toch niet nodig joh.
Heb jij hier nog nooit iets op het board gevraagd dan?En kreeg je toen ook als antwoord:Zoek het maar lekker zelf uit......,ga zelf maar experimenteren.....?
Dacht het niet dus!!

Gr,

Ik heb hem dus wel geprobeerd, en inderdaad vraagt hij om een viaccesskaart.
Helaas heb ik deze niet in mijn bezit dus ik kon hem niet verder testen in de korte periode waarin ik hier mee bezig kon zijn.
Als ik in het menu kijk, staat er nog steeds ToH3.1 in. Waarschijnlijk wordt hij gewoon aangepast. Nadat ik hem weer verwijderd heb, kon ik weer gewoon de ToH3.1 laden en er was weer beeld zoals voorheen.

Verder ben ik het met Patrick eens.
Zoals het nu op dit board lijkt, zit iedereen maar af te wachten wie er wat doet. Om die persoon direct maar weer af te katten.
Iedereen zit te wachten op Premiere, maar probeer zelf ook eens wat. Je hebt nu toch tijd zat, ga je eens in de materie verdiepen en kom tot een oplossing.
Zet het op dit board en wacht op de negatieve reaktie.
Maar je kunt tegen jezelf zeggen,
IK HEB HET IN IEDERS GEVAL GEPROBEERD.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan