Nieuwe truc C....

I

ilya

Het gehele weekend geprobeerd MK01 te lezen.

Zonder succes , geen prim. key van MK01.

Het record begint met C0.... 81.(vreemd)

Moet lukken zou je denken.Ik weet dat CO op andere kaartjes 51 is.Waarom bij mij is 51 CO.Wel elke maand au.Ik dit soms een truc om niet meer de MK01 uit te kunnen lezen,of is er iets met mijn org. kaartje gebeurd

 
mijn mosc staat nog steeds op 31 mrt?

heb hem er nu al 48 uur inzitten (op rtl4).

dus ik denk dat er geen update wordt

verstuurd op dit moment.

apkay.

 
Apkay,

Mijn probleem is NIET dat mijn org. kaartje wordt geupdated.Integendeel .De datum staat inmiddels op 30 april 2001.

Wat ik bedoelde te zeggen dat ik het gehele weekend getracht heb uit mijn kaartje de MK01 te trekken.Kon helaas geen MK01 trekken aangezien de geen ENE RECORD bij mij begint met 51.Het gekke is wel dat op de plaats van 51 de records beginnen met C0.Onbegrijpelijk.Wellicht een truc. van CD.Hebben andere boardlezers deze ervaring!!!!!

Ilya

 
Ik merk dat er bijna geen updates verstuurd worden op RTL4 voor bepaalde PPUA's. Probeer voor de verandering eens Veronica.

MTB

 
MTB, thanks, ik zal dit komende avonden doen en wie weet , tenslotte de aandeelhouder wint.

Ilya

 
je zou kunnen proberen om je datum te veranderen via key 01 vul gewoon een fake key in en kijk eens hoe de kaart antwoord 90 02 is dat de sig niet goed is dit is logisch omdat je een fake key hebt ingevuld, maar dat zou wel betekenen dat de key die je hebt toch als een 01 key word gezien. krijg je 90 1d betekent het dat de key niet in de kaart staat

groeten blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan