Nieuwe uiterlijk Duckforum

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.528
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
Geweldig wat een fantastisch mooi design. 
Gefeliciteerd
 
Dank je wel! We wilden natuurlijk wel een beetje weer blauw, omdat dit ook het herkenningspunt van Duck is.
Maar gezien het nieuwe forum ook ietsie anders. Dus met goedkeuring van Eendenteam is het dit Theme geworden.
 
Het heeft je weer heel wat tijd en energie gekost BT, maar het resultaat mag er wezen!
Proficiat met het nieuwe forum.
 
Ziet er goed uit BT, dank voor je inzet.
 
gefeliciteerd het ziet er gelikt uit veel werk denk ik maar wel resultaat

groetjes humana
 
Nergens meer een eend te zien op de vernieuwde site.


Maar het ziet er keurig uit BT.
 
Heeft inderdaad heel veel tijd gekost, na 5 uur werk kon ik helemaal opnieuw beginnen omdat de convertor vergeten was een paar forums mee te nemen. Maar ach, het is hobby he. :)
Maar bedankt voor de complimenten!

Eendenteam heeft nog wat problemen met inloggen, net als sommige andere gebruikers.
Daarom blijft voor hun het advies, veeg alle cookies uit, en probeer het een aantal keren opnieuw met je oude wachtwoord, normaliter lukt het dan wel. Zo niet, even contactform gebruiken.
 
inderdaad hobby, Ik moet nu 1339 paginaa's doorworstelen omdat die als nieuw bestempeld zijn (blijven)

Voor de donkere avonden
 
Je kunt onderaan ALLE BERICHTEN ALS GELEZEN AANKLIKKEN.

Inloggen niet links boven maar in het rijtje met Index daar bij inloggen aanvinken "Altijd ingelogd blijven".
 
Dat van die 1339 pagina's doorworstelen staat gewoon in de Boardinfo erbij in de tekst onder "vernieuwde Duckfiles geopend". Maar als men dat niet leest.... tja.... dan ga je vragen naar de bekende weg. Ik schrijf die dingen niet voor niets. ;)
 
We zijn binnen, hebben wel de optie wachtwoord vergeten moeten gebruiken, maar dat is nu niet meer belangrijk voor ons. Het ziet er inderdaad goed uit en we bedanken de Technische Staf voor de tijd en effort die ze er in hebben gestoken. We mogen wel stellen dat het offline zijn van het forum tot het minimum beperkt is gebleven en dat is zeker een vermelding en compliment waard: chapeau !

Ow en uhhh die eend zal er heus wel komen ;)  Tas we zien die eend al staan ;)
 
Complimenten Black Tiger ziet er weer schitterend uit, en bij mij werkt alles gewoon goed, ja 2 keer inloggen maar had maar iets van 20 berichten nieuw.
 
Black Tiger, knap werk weer!
 
Thanks voor de complimenten, graag gedaan! Heb inderdaad tot diep in de nacht en vrijdagmiddag en avond doorgewerkt om het z.s.m. voor elkaar te krijgen.
 
Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers; niets dan lof.
 
Drie (3) dagen geleden dit topic gestart en slechtst inclusief ts 8 reacties.  (de  maker niet meegeteld).
en daar doe je het voor? .  Schande!!!!
 
Zo, ik ben er ook weer, @Blackie: goed werk, ziet er top uit!
 
Thanks! :)
Langzaam maar zeker druppelt toch weer iedereen binnen.;)
 
Knap werk hoor Black Tiger, het Duckforum ziet er stralend uit. Maar alleen al het gegeven dat je alle berichten over moest gaan zetten is al bewonderenswaardig. Het mag dan wel volgens jou een hobby zijn, bij de professionals gaat het toch regelmatig fout. Dus ook mijn complimenten aan alle die hier aan mee gewerkt hebben.   
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan