Nieuwe versie van Radegast

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Volgens de autheur van Radegast gaat hij deze maand nog een nieuwe versie releasen.
Aangezien het nog een tijdje zal duren eer die in alle images zit ingebouwd vraag ik mij af hoe ik die het best manueel kan installeren... iemand hier ervaring mee ?

Ik gebruik de MisterX image. (Da's nog altijd de beste image die er is voor de Dreambox)

CU
Red
 
Probeer ook de nieuwe Gutan eens. Loopt alleen in combinatie met dreamflash. Vooral op Thor zeer snel zappen met Combi Gbox/Ucas.
 
Maak je daar maar niet druk om als de nieuwe radegast uitkomt Komt binnen een aantal dagen al nieuwe image uit.Zeker is wel een nieuwe van jirka
 
En als ik mij niet vergis is de image van MisterX door Jirka gemaakt ...
 
Jirka is gestopt met het maken van eigen images, wel biedt hij zijn diensten aan. Hij is tot de conclusie gekomen dat tussen de mensen die andere images maken zeer goede en soms zelfs professionele programmeurs zitten. Hij heeft zich daarom aangesloten bij o.a. het team van ruDream.

Dat wil niet zeggen dat je zijn naam nergens anders tegen komt. Andere image-makers gebruiken nog steeds dingen die oorspronkelijk van Jirka afkomen, vandaar dat je zijn naam dus tegenkomt, maar dat wil niet zeggen dat de image door Jirkas is gemaakt.

V.w.b. radegast: ja er wordt hard gewerkt aan een nieuwe radegast. Er zijn wat tekortkomingen ontdekt en die zijn nu onderwerp van research.
 
Mister x image is door jirka team gemaakt. Inderdaad het is zo dat jirka zich heeft aangesloten bij de rudream team omdat daar de grote programeurs zitten zoals Alexvrs en Nil.Die ook ronaldd wel eens support geven.Kindzada de ontwerper van Radegast is druk bezig om de support van de prem kaarten uit te breiden emm support .En irdeto in het algemeen wat een groot probleem is omdat de cpu drivers van de dreambox de irdeto kaarten moeilijk aan kan (mhz) kwestie.Seca emm (auto update) support is nog afwachten hij heeft een kaart nodig .Maar geloof me het zal een grote verbetering zijn
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan