Nieuwjaarsborrel 2010

is het zo ver. Nu leek mij het handig om een catering iets te eten te laten brengen. De kosten zullen rond de €10 zijn. Maar dan moet ik natuurlijk wel weten wie er allemaal echt komen.

Ik ga er even van uit dat dit de deelnemers zijn;

-Freggel1

-Boets

-Bones

-Ghost

-Frweber

-Blokker1

-Matrix

-Woutje

-Nummer10

Mocht je toch niet komen laat het dan even zo snel mogelijk weten.

Allemaal de beste wensen.

 
Hoi Nummer10!

Ghost en ik komen in ieder geval!

Die €10 p/p is geen probleem.

Hoelaat moeten we er zijn? en geef het adres nog eens svp want dat ben ik kwijt (of ik moet mijn oude postings door gaan spitten:biggrin:)

Tot zaterdag!

Groetjes,

Bones & Ghost

 
De tijd hoor je morgen.

Adres;

Zwembad Overschie

Burg. Koningssingel 45

3042 NK Rotterdam

Kleinpolderplein, afslag Overschie West, de 3e afslag op Burgemeester de Josselin de Jonglaan linksaf, Burgemeester Koningssingel 45.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 22:15 uur ----------

We kunnen rond 16.30 uur beginnen.

;)

Nr.10

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 22:17 uur ----------

We kunnen rond 16.45 uur beginnen.

;)

Nr.10

 
Thx

Tot zaterdag!

Groetjes,

Bones

 
Dag Nummertje 10,

Kan ik mij ook aanmelden voor zaterdeg as.

Ik weet alleen of ik kan blijven eten!

Gr Dés

 
Ik ga er even van uit dat dit de deelnemers zijn;

-Freggel1

-Boets

-Bones

-Ghost

-Frweber

-Blokker1

-Matrix

-Woutje

-Nummer10

-Des (eten?)

Mocht je toch niet komen laat het dan even zo snel mogelijk weten.

Allemaal de beste wensen.
Des heb ik er ook bij gezet. Hij is dus van harte welkom.

 
Dag Nr 10,

Ik blijf eten.

Gr Dés

 
Mooi.

;)

Nr.10

 
Ik krijg van verschillende mensen de vraag of ik de dag kan verzetten.

Ik zelf heb hier geen problemen mee, maar er zijn misschien mensen die deze dag vrij hebben gehouden. Daarom wil ik jullie allen even vragen wat vinden jullie ervan om het op een andere dag te houden?

Graag even jullie reactie.

;)

Nr.10

 
Dat moet dan toch vanwege het weer zijn want ik kan me niet voorstellen dat men nog net iets meer dan 1 dag van tevoren gaat vragen de boel te verschuiven terwijl de datum al wekenlang vast stond.:)

 
Idd. zelf ben ik er niet zo bang voor, maar ik woon natuurlijk niet zo ver weg.

Maar ik kan me voorstellen voor mensen zoals Matrix en Freggel dat het best lastig is.

Je hoef immers zelf niets raars te doen om toch een botsing te krijgen.

Maar hier kan de datum aangepast worden, dus waarom moeilijk doen als het niet nodig is.

Misschien een andere naam. AFTER THE SNOWPARTY?!

Misschien dat jij er nu ook bij kan zijn. :biggrin:

;)

Nr.10

 
Ik krijg van verschillende mensen de vraag of ik de dag kan verzetten.
Ik zelf heb hier geen problemen mee, maar er zijn misschien mensen die deze dag vrij hebben gehouden. Daarom wil ik jullie allen even vragen wat vinden jullie ervan om het op een andere dag te houden?

Graag even jullie reactie.

;)

Nr.10
Geen Probleem; Laat maar even weten wat de nwe datum is.

Groetjes,

Bones

 
Ja een nieuwe naam voor de "nieuwjaarsborrel".

Met andere worden; de nieuwjaarsborrel wordt verzet naar een andere datum en krijgt daarom de toepasselijke naam: AFTER THE SNOWPARTY.

De reden mag natuurlijk duidelijk zijn. Gezien de weersverwachting en het feit dat er al is aangekondigd is dat zelf de snelwegen afgesloten kunnen gaan worden.

Een geluk bij een ongeluk is dat hierdoor weer een aantal afvallers weer van de partij kunnen zijn.

De nieuwe datum moet nog geprikt gaan worden. Misschien dat er mensen zijn die al een voorkeur hebben? Ik hoor het graag.

;)

Nr.10

 
Liefst op een zaterdag.

Groetjes,

Bones

 
Na even ziek te zijn geweest is er nu eindelijk weer een vervolg.

Zo als het er nu naar uit ziet is het lastig om binnen een maand iets te organiseren.

Ik zit redelijk vol maar het zwembad ook.

De oplossing zou kunnen zijn het in de voorjaarsvakantie te doen. Echter ik denk dat de zuiderlingen daar wat meer moeite mee hebben.

Mijn voorstel is; dat jullie hier onder even aan geven wanneer het voor jullie het beste kan dan kan ik er rekening mee houden met het verhuren van het bad, zodat wij er dan als nog een leuke "after the snowparty" van kunnen maken.

:)

 
Nummer 10, ik heb bij Duck mijn reactie al geplaatst, blij te horen dat je weer beter bent, en nu maar rap hopen dat het kwakkelweer rap over is!

Want de BBQ-tijd is er weer voordat we het in de gaten hebben. ;)

 
Ondertussen zitten we weer al in mei, en er is contact geweest met nummer10, vooralsnog gaat de borrel opgeschoven worden naar het volgende jaar.

Hierdoor is deze posting niet meer "Sticky" .

 
@freggel1

Tot volgend jaar!:bier:

Groetjes,

Bones

 
Of dit jaar Bones?

Er komt waarschijnlijk ook een plaatsgenoot van jou op de BBQ. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan