Nieuwjaarsborrel .......

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.209
Waarderingsscore
159
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
wordt voorjaarsparty.

Het is alweer bijna nieuw jaar en weer ben ik op vakantie, tuurlijk doe ik dat met veel plezier maar de nieuwjaarsborrel in het zwembad is toch ook heel leuk en dat zal dan weer niet doorgaan. Dan moet je wat anders dus vandaar dat het idee van de voorjaarsparty geboren was.

Het voordeel is dat je minder afhankelijk bent van het weer. Het nadeel is dat je elkaar dan niet meer live de beste wensen kunt geven.

Ik ga er dan ook maar stiekem vanuit dat de mensen die op de nieuwjaarsborrel kwamen automatisch nu naar de voorjaarsparty komen. :drinken:

Dus alvast tot ziens dan en voor nu iedereen Fijne dagen en een gezond en gelukkig Nieuwjaar.
 
Combineer hem dan meteen met een BBQ?
 
Ja tuurlijk, het heel zwembad in de rook. :biggrin::biggrin:
 
Black Tiger;226260 zei:
Ja tuurlijk, het heel zwembad in de rook. :biggrin::biggrin:

Bij de laatste BBQ zijn we gaan gourmetten ipv. BBQ-en en daar vond ik helemaal nix verkeerd aan, ik vond het eigenlijk wel leuker, je mist toch regelmatig de kok en met gourmetten is iedereen zijn eigen kok.

Maar zoiets zal het weleens kunnen worden, andere ideeen zijn natuurlijk van harte welkom.
 
Ook ik ben in januari weg, van 4 tot en met 12 januari rij ik de scancoverytrial, meer dan 7000 km in 8 dagen naar het noorderlicht, en dat doen we voor de stichting ALS nederland.
Temperaturen van min 40 zijn geen uitzondering daar.

Voor wie het leuk vind zijn we live te volgen via ingebouwde gps, voor android en ios is er de scancoverytrial app.

team13.scanct.nl

Groetjes
 
WHAHAHA LoL, er staat een foto op van TD met zo'n Russische bontmuts.:biggrin::biggrin:

Maar wel cool, ben er wel nieuwsgierig naar hoe het allemaal gaat lopen. Wel een akelig stijle brug die je soms bovenaan voorbij ziet komen op de site. Voor een goed doel, prachtig initiatief, alvast een voorspoedige reis gewenst!!
Voor de liefhebbers hier een klikbare link.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan