Nog ergens een backup?

2

2old4this

Is er nog ergens een backup liggen van die duizenden (nuttige) posts van de oude FunBoard, of moeten we opnieuw beginnen?

Ook evt. straks als er een meer pemanente plek wordt geregeld?

2old

 
Nee, helaas, een backup is er niet, wel van een aantal faq's maar niet van die vele posts, dat was niet te doen.

Om daar een backup van te maken had men van elke thread in elk topic de html pagina moeten bewaren, dat was niet te doen geweest.

Indien er een meer permanente plek geregeld wordt dan is dat anders, dan komt er een board op basis van sql database en dan is er een en ander gemakkelijker te backuppen.

 
Normaal vloek ik nooit!, maar vanavond heb ik toch enige duivelse preken gehouden...
smile.gif


Gisteravond was ik door een bedrijfsfeest niet in staat om een COMPLETE! kopie van Funboard te maken, maar zou dat vanavond gaan doen.

Ik had het idee om het complete Funboard op m'n laptop te zetten voor de FDSE dag, zodat gegadigden daar offline het board konden bekijken......

Sh*t!,F*ck und hell, ik ga nu maar een kratje bier achteroverslaan, en er zwaar over filosoferen hoe belangrijk slechts 24uur in een mensenleven kan zijn...

Gr FranX

 
Hoi Franx.

Ja, dat grapje waren Black Tiger en ik dus ook van plan, in elk geval de faqs gisteren om 22.00 uur, maar ik was dus net een dik half uurtje te laat.

Er bestaat nog wel dat backupboard waar nog een aantal interessante faqs op staan, alleen weet ik de link niet meer.

Was ook op ezboard.

 
Ik ben op dit moment bezig mijn computer te doorzoeken met de meest recente pagina's die ik bezocht heb.

Dat was vrijdag tot ongeveer 21.45 uur.

De topics die ik vind en die nog actief waren op dat moment zal ik hier weer in het juiste forum dumpen doormiddel van 'knippen en plakken'

Het resultaat hiervan ziet er niet eens slecht uit, en de originele deelnemers aan de topics blijven er zo ook bij vermeld, zij het anders dan anders.

Dat doorzoeken is niet veel werk als je de browser twee keer start en je (bij IE) de geschiedenis-knop kunt gebruiken.

Let daarbij wel op dat je eerst kiest voor offline werken, anders wordt de daar aanwezige pagina vervangen door de EZ-board pagina die meldt dat het board gesloten is.

Ik roep bij deze anderen op dit ook te doen met topics die ik niet heb, dan zijn we heel snel weer helemaal bij!

 
ik heb er nog zo'n 60 gevonden

faqs en diverse topics die had ik opgeslagen om nog eens terug te lezen

maarja om die nu allemaal te uploaden

 
Ja dat is wat erg veel.

Maar mocht je er toevallig nog faqs tussen hebben die wij hier nog niet erbij hebben of berichten die echt belangrijk/interessant zijn, dan is het altijd welkom.
smile.gif


 
Jammer dat ik net mijn computer geformateerd heb zo kan ik jullie helaas niet helpen, hoop voor jullie (en mij) dat er nog veel nuttige berichten terugkomen.

 
Schrale troost: Ik heb uit betrouwbare bron dat dit board minstens 2 x per dag word gebackupped.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan