Originally posted by Black Tiger
Nee, 28 is ook niet veel, maar voor 2 maanden tijd is het toch wel behoorlijk redelijk.
Je zou dan kunnen stellen ongeveer 1 posting op 2 dagen tijd, da's best veel voor iemand die niet veel post.
Maar 4 stuks, waarvan 1 zeurposting? Nah.
Ik ben het toch niet helemaal met je eens ,BT :
Ik zit nu zo'n 4-5 jaar op verschillende boards en heb in totaal op al deze boards ongeveer 200 postings gedaan.( voornamelijk zinnige vragen gesteld en zinnige antwoorden gegeven).
Ik heb nog nooit de opmerking gekregen van "kijk eens op Google"of "kijk eens in de FAQ".
Maar ook ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die nog te beroerd zijn om even de zoekfuntie te gebruiken. Vaak hebben ze dan sneller antwoord en komen dingen tegen waarvan ze het bestaan niet eens wisten en zo ook nog eens VEEL meer kennis opdoen.
Je kunt niet iemand beoordelen op het aantal posts,dat zul je met me eens zijn.Jij bent de eerste die zei dat je met het zoeken , lezen en zelf iets proberen het meeste leert.En er zijn ook heel veel users die dit doen.
Als ik eens per 2 dagen zou posten,zou er een hoop onzin bijkomen

.Als ik meer verstand van zaken zou hebben,dan zou ik zeker meer posten.Ik post dus alleen als ik iets (bijna)zeker weet of als ik in de zoekfunctie geen antwoord op mijn vraag vind.
(Dit zouden m.i. meer mensen moeten doen !!!)
Groetjes,
Appie