nog even

E

eurosat_atlanta

nog even en deze forum met hun gezeik zal niet lang meer bestaan als ze zo doorgaan en names mij mogen ze wel verdwijnen als ze zo doorgaan ik merk al op andere forums dat
dat al veel mensen een ander forum opzoeken en dat
duck daar naam gemaakt en ze ontvangen ieder ander die van duckforum komen maar dit zal wel worden ..........

Nog even en zeikers met 4 postings die niets anders te doen hebben dan alleen zeiken in plaats van een bijdrage te leveren in plaats van wachten op anderen, kunnen we misschien eens van het board af gaan meppen in plaats van te wachten totdat ze zelf ophoepelen.
Want als je toch 4 postings hebt, waarvan ene deze zeurposting is, dus eigenlijk 3 postings op bijna 2 maanden tijd, jaaah... dan ben je ook behulpzaam voor anderen en doe je ook wat aan de hobby... NOT.

Hasjo,

Het aantal postings zegt ook niet alles, ben er zelf ook aardig wat kwijt geraakt!
Kom toch meerdere Xren per dag hiero en zal dat blijven doen want er is nog genoeg te vinden/maken met elkaar ook al is het nu rustiger hier!

Nee, 28 is ook niet veel, maar voor 2 maanden tijd is het toch wel behoorlijk redelijk.
Je zou dan kunnen stellen ongeveer 1 posting op 2 dagen tijd, da's best veel voor iemand die niet veel post.
Maar 4 stuks, waarvan 1 zeurposting? Nah.

Hij mag natuurlijk ook zelf een forum proberen op te richten ?n draaiende te houden!!!!

Poehpoeh....

Originally posted by eurosat_atlanta
nog even en deze forum met hun gezeik zal niet lang meer bestaan als ze zo doorgaan en names mij mogen ze wel verdwijnen als ze zo doorgaan ik merk al op andere forums dat
dat al veel mensen een ander forum opzoeken en dat
duck daar naam gemaakt en ze ontvangen ieder ander die van duckforum komen maar dit zal wel worden ..........

Is niet helemaal te volgen dit '?ederlands>?

Rolo

nee, dit is gescrambled geweest maar zijn funkaart hapert een beetje. met de nadruk op FUN.

Cheer up mate!

" ik merk al op andere forums dat
dat al veel mensen een ander forum opzoeken "

Inderdaad Eurosat,daar heb je gelijk in,het gebedel om files is op andere forums heel erg toegenomen,moderatoren maken overuren om de boel er weer af te pleueren.

Wat kan de sathobby toch mooi zijn!!!!!!!!!!!!!!!!

Gevonden! een vorige posting van Eurosat!
Ga die lui van www.gratissex.nl lastig vallen in plaats van hier te lopen zeuren!

------------------------------------------------------------------
xxx gevonden
heb xxx gevonden die ook nog werkt kijk maar is op

www.xxx.yyy
{editted by duckteam}

------------------------------------------------------------------
Grtz Hangslot

Samsung9500VIACI emu2-stab120-LEGE conax goldkaart

Originally posted by Black Tiger
Nee, 28 is ook niet veel, maar voor 2 maanden tijd is het toch wel behoorlijk redelijk.
Je zou dan kunnen stellen ongeveer 1 posting op 2 dagen tijd, da's best veel voor iemand die niet veel post.
Maar 4 stuks, waarvan 1 zeurposting? Nah.

Ik ben het toch niet helemaal met je eens ,BT :
Ik zit nu zo'n 4-5 jaar op verschillende boards en heb in totaal op al deze boards ongeveer 200 postings gedaan.( voornamelijk zinnige vragen gesteld en zinnige antwoorden gegeven).
Ik heb nog nooit de opmerking gekregen van "kijk eens op Google"of "kijk eens in de FAQ".
Maar ook ik begin me steeds meer te ergeren aan mensen die nog te beroerd zijn om even de zoekfuntie te gebruiken. Vaak hebben ze dan sneller antwoord en komen dingen tegen waarvan ze het bestaan niet eens wisten en zo ook nog eens VEEL meer kennis opdoen.
Je kunt niet iemand beoordelen op het aantal posts,dat zul je met me eens zijn.Jij bent de eerste die zei dat je met het zoeken , lezen en zelf iets proberen het meeste leert.En er zijn ook heel veel users die dit doen.
Als ik eens per 2 dagen zou posten,zou er een hoop onzin bijkomen :).Als ik meer verstand van zaken zou hebben,dan zou ik zeker meer posten.Ik post dus alleen als ik iets (bijna)zeker weet of als ik in de zoekfunctie geen antwoord op mijn vraag vind.
(Dit zouden m.i. meer mensen moeten doen !!!)

Groetjes,

Appie

Heb je zonder meer gelijk in Appie, en ik beoordeel iemand ook niet op zijn aantallen postings normaliter.

Maar zo gauw iemand gaat zeuren over iets waar al eindeloos over gesproken is en dan blijkt ook nog eens dat er maar 3 postings daarvoor zijn gedaan dan trek ik mijn conclusie uit een combinatie van deze dingen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens.
Maar 200 postings in 5 jaar is ook erg weinig. Dat wil dan -niet- zeggen dat men geen plezier heeft of niet veel geleerd heeft.
Maar ik blijf bij mijn standpunt dat de eigen bijdrage dan niet geweldig is geweest in het antwoord geven en helpen van anderen (indien mogelijk wel te verstaan).
En als je het van die kant bekijkt, vind ik niet dat zo iemand dan een recht van zeuren heeft over iets wat al uitgebreid besproken is, dan had ie toen zijn mond moeten opendoen en niet opnieuw beginnen.

Dus in die context moet je het zien.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan