nog maar 2 x Duckstad fm

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

The Wizzard

Nog maar 2 x Duckstad fm .
Het Programma gaat stoppen vanaf 1 oktober dit door enige tegenwerking van de omroep waar dit nu Plaats vind en juridische klachten
van mensen die mij niet vermeld worden.

Ik heb nog 3 x programma bij de omroep en dan is het voorbij.

Een hobby die word afgenomen door mensen die niet weten wat ze doen ik ben er kapot van.

Maar ik kom terug op welke manier weet ik nog niet maar

Duckstad fm komt terug.

SVP geen posting op de site van de omroep dit maakt het allemaal nog moeilijker als het al is.

Iedereen die altijd geluisterd heeft alvast bedankt hier voor .

Dus vanavond nog en volgende week maandag nog en dan is het over.

gr,

Thewizzard

Damm dat is echt jammer wizz,
Heb er geen andere woorden voor, behalve veeeel haat voor diegenen die een andermans hobby verpesten!

waaaaaaaaaaaaat

juridisch ? hoezo je draait gewoon muziek en nog lekkere muziek ook.......

belachelijk suc6 met de oplossing

gr skilder

Wegens succes beeindigd. Ken dat. Als je succes hebt en als presentator / medewerker je kop tever boven het maaiveld uitsteekt wordt 'ie erafgemept :-(
Andere "locale" omroep zien te vinden die wel een succesvol programma op de zender wil. Onthoud dat wie het laatst lacht..........

succes,
Peter.

Jammer Wizz, hoop dat je snel een nieuw stekkie voor deze hobby van je vindt.

Grtz

ik snap ook niet dat er mensen zijn die juridische stappen willen ondernemen tegen een zender als duckstad fm ik zou er wel een paar kunnen bedenken ..... maar ja dan ben ik, denk ik te paranoia

belachelijk dat ze je op deze manier bedanken en wegzetten ik heb altijd met erg veel plezier geluisterd naar jou en je muziek ( zelfs mijn vrouw vind het jammer moet je nagaan )

ik hoop dat je snel wat anders vind

suc6 wilco

gr skilder

He the Wizzard, kop op, je bent ten onder gegaan aan je succes.
En niet iedereen gunt je dat succes maar je bent creatief genoeg om er wel iets op te vinden, in andere vorm of opzet.

Klasse werk en morgen is er weer een dag...

Rolo

Gaan jullie ook stoppen met internetradio?

Ik moet tijdelijk stoppen totdat ik wat wat anders heb opgezet maar het komt goed mijn tijd bij SWY zit er op het is niet anders .

Maar ik kom terug en zo spoedig mogelijk.

gr,

Thewizzard

die er als berg tegen opziet om morgen programma te doen maar maandag zal het moeilijkst worden.

Thewiz..........(Wilco)

Het is Jammer

Dat de zender weg moet
Maar komt mebie weer rerug ???

Laten wij daar op hopen

MVG: Satgeert

Originally posted by The Wizzard
Ik moet tijdelijk stoppen totdat ik wat wat anders heb opgezet maar het komt goed mijn tijd bij SWY zit er op het is niet anders .

Maar ik kom terug en zo spoedig mogelijk.

gr,

Thewizzard

die er als berg tegen opziet om morgen programma te doen maar maandag zal het moeilijkst worden.

Whizz.... Sterkte man. Ik heb zelf een aantal uitzendingen moeten maken onder vergelijkende omstandigheden in het verleden (moeten stoppen van iets waarvan je wilt en denkt dat het niet mag en kan stoppen) en ik moet zeggen dat je heel sterk in je schoenen moet staan om dit proffesioneel en zonder brok in de keel te doen.

Luister eens naar de tekst van het nummer Jij en Ik van Robert Long. Kippevel hoe erg de tekst overeenkomt met de waarheid in deze plaat die al 23 jaar geleden gemaakt is. Heb het altijd de sterkste, onbekendere, plaat gevonden om op de radio ergens van afscheid te nemen als je het er niet mee eens bent.

Ik hoop alleen dat ze bij SWY genoeg bandbreedte voor je laatste programma's heb ingekocht want ik denk dat het heel erg druk kan worden op de stream en dat zal weleens de nodige problemen kunnen gaan opleveren als men dit niet goed heeft afgedekt met de normale site. Het zou gelijk wel de beste manier wezen om de leiding van SWY te laten zien dat zij, misschien wel gedwongen, een hele verkeerde beslissing heeft genomen.

Het is voorbij over en uit Ik bedank iedereen voor het luisteren .

En bedankt voor de laatste avond afgelopen maandag 29 september.

Wat leuk was Techno kwam nog langs voor een BUISSIE en nam ook nog foto's top allemaal ben benieuwd naar de foto's.

Gr,

Thewizzard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan