Nog steeds op zoek naar het ultieme DJ-programma!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Nu weer ergens ClubDJPro v2.1.4. gedownload, maar het is nog niet je van het.......

allang...

Je had toch iemand die alles kon vinden?

Yep en die heeft iets klaarliggen...

Ik ben benieuwd :jow:

Tracktor Dj studio 3 al geprobeerd.? Daar is ook veel mee mogelijk. zelf gebruik ik ots juke dj . omdat hij meenst gebruiks vriendelijk is.

Maar ja er zijn er zoveel.

STH.

die heb ik intussen allemaal al geprobeerd...

Ik zit gewoon te zoeken naar het programma wat door een dj gebruikt wordt, een volledige versie welteverstaan. ;)

Zoek je niet datgene wat in sommige caf?s wordt gebruikt en waar ze regelmatig update (CD's) krijgen. Dat zijn van die commerci?le programma's, waar je je op moet abonneren (dus betalen). Zodra je dat hebt gedaan ontvang je regelmatig nieuwe CD's.

Ja dat zoek ik. ;)

Gaat het om de muziek of het programma. want het programma zelf is niet echt tof. alleen maar afspelen. soundpros. zit er weinig in dat moet extern opgeschroefd worden.

Maar jou te kennen gaat het ook niet om muziek aanbod. want die wegen weet je ook wel te vinden.maar goed als het gratis gestuurd word daar zou niets mis mee zijn.

sth

Nu ik erover nadenk gaat het idd eigenlijk over 2 dingen.

1: Het programma wat in de kroeg gebruikt wordt om heel de avond muziek te draaien zonder al te veel rompslomp, in dit geval een programma als encore, daarin krijg je inderdaad regelmatig updates in de vorm van bijvoorbeeld een dvd vol met muziek, en die zijn bij mijn weten dan ook alleen maar te openen met zulks soort programma's, aan die dvd's kan ik wel komen ( worden gewoon in de prullenbak gegooid... ), maar als je dan het programma niet hebt, heb je er ook weinig aan.

2: Is een ander programma, het lijkt veel op die programma's die nu hier ( weer ) genoemd worden, maar dat zijn allemaal programma's die het "net" niet hebben...
Ik heb al eens een programma kunnen kopen maar die man vroeg me net iets teveel ( €350,- ) en dan was het een kopie.
Het moet gewoon een programma zijn wat doet als wat je vroeger met een mengpaneel kon.

@freggel
Ik weet zelf weinig van die soort auto dj progs. alleen bpm/sam4/tractor/ots. heb ik ervaring. nu kom ik wel eens bij omroepen (legaal)en daar zijn een paar die ook met zo.n soort draaien. maar heb me daar nog nooit in verdiept. hoorde wel van die dj.s dat het niet alles moet zijn. maar om het zoveel mogelijk legaal te houden hebben ze dergelijk systeem.en betalen er dik voor. om aan de eisen van olon/buma/sena te voldoen denk ik zo. maar voor huis/tuin gebruik werken ots/bpm/tractor/sam. ook vrij goed zelfs zit er in sommige een stream mogelijkheid geintregeerd.

Vergeet niet dat ots juke dj ook full een kostbare proggie is. waarvan versie 1.70 de enigste is die gekraakt is 100% werkt al die andere versies beginnen na een uur of meer te haperen of te jingelen.

Maar goed dit lost het voor jou niet op. en die prullebak d.v.d.s met muziek zullen wel gemaakt zijn met een eigen extensie. heb ze zelf nog nooit gezien maar als ik weer bij de desbetreffende radiostation kom ga ik dat ff nader onderzoeken. je maakt mij nieuwschierig alhoewel het me niet om het muziek te doen is. want het allernieuwste daar heb ik mijn bronnen ook wel voor. en doe dit al jaren dus al heel veel verzameld intussen. en het groeid elke dag met zo.n 50 cds per week als het mooi gaat. en wat hier nog op vinyl aanwezig is na jaren de etherpiraterij hebben uit geoefend. dus aan muziek geen probleem.

vg/sth.

Freggel

probeer sam party dj maar eens.
Je vind hem met newsleecher wel in de nieuwsgroepen :)

Dat zijn we even aan het proberen...

Ben benieuwd of ik een juiste download gevonden heb?

voorbeeld wat het is...

ik had een paar jaar geleden een heel simpel proggie. net even de oude computer in de schuur opgestart en daar stond hij nog op.
het heet mixvibes free.
is gewoon een mengpaneel met mix funktie.
gr blokker

blokker1;182206 zei:
ik had een paar jaar geleden een heel simpel proggie. net even de oude computer in de schuur opgestart en daar stond hij nog op.
het heet mixvibes free.
is gewoon een mengpaneel met mix funktie.
gr blokker

Klopt Blokker kweet niet of je de full versie hebt deze bezit ik wel en er is heel veel mee mogelijk. heb er vele plugins in skins samples enz. maar freggel zoekt vlgs mij eentje die auto. tracks van een database op het www. inlaad.

vg/sth.

Eerlijk begrijp ik nog steeds niet wat Freggel nu wil.

A. een proggie om zelf mix CDs te maken die hij bv. in zijn radio afspeeld.

B. Een proggie wat updates van bepaalde sites, betaalde denk ik dan kan downloaden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan