Nog steeds op zoek naar het ultieme DJ-programma!

foutje, volgens mij is dit meer om zelf muziek te maken, ook leuk om mee te stoeien natuurlijk.
gr blokker

FF een vraag hoe heb jij reason gefikt. en heb hem nl ff gefikt met iso buster en kan hem ook wel instaleren op pc. maar als ik het programma wil opstarten krijg ik steeds melding van insert reasonv4 dvd. en die zit er in maar gaat niet verder.

Heb de ftd uoloader al gevraagd maar krijg geen responce en zie momenteel dat er meerdere in die topic de zelfde probleem hebben. dus vraag ik jou van hoe en wat want ik neem aan dat je hem hebt draaien.

vg/sth.

Ik heb nog niks "gefikt"!

En ja ik heb hem draaien.

Wat ik doe met een image, is hem laden in de virtuele dvd ( alcohol 120! )...

En vandaaruit installeer ik hem op de pc, of brandt ik hem.

Of ik het ga gebruiken daar ben ik nog niet zo zeker van, want ik heb het programma al een paar keer bekeken, maar ik zie tot nu toe niet de optie waar ik mp3 kan laden?

En dat is nu juist waar ik mee wil gaan stoeien.

kun je met virtuel dj wel
gr frans

freggel1;182686 zei:
Ik heb nog niks "gefikt"!

En ja ik heb hem draaien.

Wat ik doe met een image, is hem laden in de virtuele dvd ( alcohol 120! )...

En vandaaruit installeer ik hem op de pc, of brandt ik hem.

Okey zullen we dan eens uitvoeren. of je er mp3 in kunt laden zou het niet zo weten. maar ben nog ff bezig met nieuwste otsav v1.77. te onderzoeken wat hier aan meerwaarde in is gekomen. het draaid in ieder geval zonder glitsh en andere vreemde dingen zoals v1.75

de wintermaanden moeten nog komen dus rustig aan. het gesticht is dichterbij als ik soms denk. (lol)

sth.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan