Nogmaal een waarschuwing

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Gooi het maar even hier wil toch nog even wat kwijt omtrent de titanium kaart en de beschuldiging aan MOD.
Zijn files zijn gewoon goed.
Ik wil alleen waarschuwen dat er op dit moment een ware oorlog is ontstaan waar wij de dupe van kunnen worden.

Jammer is het dat de editors openbaar zijn gemaakt op het internet voor de titanium kaart dit geeft een hoop lieden de mogelijkheid het een en ander aan te passen zodat je kaart om zeep wordt geholpen.

Wie krijgt er dan de schuld uiteraard degene die de files heeft gemaakt en geplaatst.

Niemand hoor ik zeggen dat de providers ook files kunnen maken om jou kaart om zeep te helpen daar wel eens bij nagedacht begeef mezelf mischien nu op glad ijs.

Raar dat er nu ook ineens software is die de kaart kan reanimeren terwijl de fabrikant nog geen oplossing heeft.

Terug kijkend op mijn waarschuwing betreft de mr 1070 t ineens was de 1071 er raar of niet deze is goed mankeert niks aan.

Wat staat ons te wachten kon ik maar toekomst kijken een ding is zeker.
Plaats geen file of key voordat je zeker bent van je zaak.

Nogmaals je hoeft niet de eerste te zijn hoor die iets gevonden of gemaakt hebt kijk de kat eerst uit de boom.
Ik zelf heb er van geleerd hoor gezien de hoeveelheid kapotte kaarten die tegen de muur gespijkert zitten...
 
Hmm,maar gelukkig is sky ook weer geholpen,ze hoeven niet zelf meer te zoeken,het is ze aangedragen,de code om in elk geval voor sky de kaart uit te zetten(black screen).
Ik zet die code natuurlijk hier niet neer,maar je kan verwachten dat de kaart nu nog eerder uit is als verwacht,de update voor de key hoeft niet meer afgewacht te worden,in elk geval.Hij kan zo uit,no problem.Fluitje van een cent,het wachten is tot die kerel bij sky naar de knop loopt!!!
 
pik je hebt gelijk het is jammer dat er altijd mensen zijn die de boel verzieken grtz
 
Seca2 draaid het komende half jaar zeker nog wel om de centen, dus pas goed op met wat je allemaal op je kaartje zet!

GR Fred.
 
Hallo Pikkie

Kan me hier volledig bij aansluiten.
Hellaas is veel fake in de omloop en dat is
zonde,zeker als de onsschuldigen de dupe zijn.
En wat tweety schrijft klopt.
Ze hoeven niet veel te doen om aan alle pret
en de verkoop van de tita kaarten etc een einde te maken.
groetjes
Hummaxboy
 
Ik denk niet dat het helemaal klopt met wat tweety zegt dat een provider d.m.v een verandering via de trapcode de kaart uit te zetten.
De trapcode is nl alleen te bereiken via een daarvoor gemaakt programma, zie de software waar je de kaart mee benadert, wat men wel kan doen is een file plaatsen op het internet met daarin een zgn tijdbom.

Via de satelliet lijkt me erg onwaarschijnlijk men zou dan een trapcode moeten ontwikkelen die de kaart kan benaderen zonder de daarvoor bestemde software.

Kortom het wordt een wilde spannende tijd......
 
Pikkie, je weet toch dat de Tita kaart met een Os werkt.

Waneer je weet hoe de OS inelkaar zit, dan kun je 1 commando meesturen met de stream en de kaart ligt dan op de kont....

Dus mischien heeft Tweety toch gelijk....

GR Fred.
 
voor 10 titaniums heb je ook een dreambox, die hebben ze nog niet op hun kont gehad hoor. Niks files, gewoon een kwestie van de juiste sleutels en EMUs en alles wat op dit moment mogelijk is is ook open. Mijn Mastera ligt al sinds november vorig jaar in de kast. Heb hispa AU en de rest gaat automatisch update via internet.
Conax? txt ftp-en SKY ?!? exact hetzelfde + Free X etc. etc.
 
@Raphie

De Tita kaart is ook een onderdeel van de sathobby!

Er zijn ook mensen met een wat kleiner budget, die mischien wel een half jaar moeten sparen om 350 euro over te houden!!!, en wel heel graag een DB willen kopen maar het gewoon nog niet kunnen.

Dus bekijk het ook eens van deze kant, als vrienden met elkaar!

En zelf vindt ik de Tita kaart erg leuk om mee te spelen, probeer de kaart maar eens te foppen...hehehe

GR Fred.
 
Inderdaad zou je de os kunnen versturen per satelliet, je zal dan wel de huidige originele kaart moeten beschermen, want ook deze zou in de war kunnen raken.
Iedere card heeft een form van een os in zich zitten kijk maar eens goed.

Het zou zelfs nog mogelijk zijn om ook de db plat te leggen maar voorlopig is het nog niet zo...
 
volgens mijn bevindingen zou een siemens sle chip van een originele kaart een os m5 bezitten dus wat die os betreft geloof ik dat wel.
 
Originally posted by twilight
@Raphie

De Tita kaart is ook een onderdeel van de sathobby!

Er zijn ook mensen met een wat kleiner budget, die mischien wel een half jaar moeten sparen om 350 euro over te houden!!!, en wel heel graag een DB willen kopen maar het gewoon nog niet kunnen.

Dus bekijk het ook eens van deze kant, als vrienden met elkaar!

En zelf vindt ik de Tita kaart erg leuk om mee te spelen, probeer de kaart maar eens te foppen...hehehe

GR Fred.

En zo is het een hobby maar het mag niet uit de hand lopen
tja een TitaniumCard, kost ongeveer ? 35,- dus maar kleinbedrag in vergelijking met een dream maar blijft voor een heleboel mensen nog steeds een hoop geld en is omgerekend toch echt ongeveer 77 gulden.

gr,

Thewizzard
 
las dit op een german board...

Dies habe ich gelesen in ein anderem Board.
Zitat:

es sind killer-fils unterwegs.
eins davon hat meine gepl?ttet.

TITANIUM_SECA2_CALCIO_TAQUILLA

blos nicht auf die gute tita brutzeln!!!!!


ik dacht, ik meld het maar even
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan