Nokia 3210 display (bijna) weg

P

petertje

Help ! na het spelen met mijn nokia 3210 met logomanager is het display van mijn 3210 nogal erg wazig geworden. het zal wel een contrast instelling zijn die ik ergens in de software heb verprutst, maar weet echt niet meer waar en hoe. Wie kan mij vertellen waar en hoe ik dit weer oplos zodat ik weer wat kan zien.

peter.

 
hallo petert

met nk_profile kan je zonder problemen de display weer herstellen.

gr ronald

 
Hmmz... ik probeerde laatst met logomanager een logo'tje naar een 3210 te uppen.

Steeds werd er geschreven dat het gelukt was en als ik het uitlas kwam het ook weer in logomanager te staan.

Maar in het beeldscherm, ho-maar.

Als ik bijv. het welkomst bericht weghaalde, kwam er een dutchtone logo in beeld, terwijl de phone een kpn prepay kaart er in had zitten.

In het gewone scherm als ie klaar is met inloggen kwam ook geen logo maar helaas gewoon "kpn mobile" of zoiets, in elk geval kpn.

Doe ik iets fout of is mijn logomanager niet wat het zijn moet?

 
hallo bt

heb je bij tools > options

ook de juiste provider ingesteld?

misschien zit daar het probleem verder moet je hem wel als opperator logo versturen.

welke ver van logo manager gebruik je?

gr ronald

 
Hmmz... bij options staat dat op "autodetect".

Mijn versie logomanager is een (deels) gehackte 1.1b5.

 
@Ronald,

NK_profile, is dit een proggie, of een optie in logo manager. ben een absolute beginner op gsm gebied. die dingen moeten gewoon bellen, en verder niet zeuren, maar dacht meer te kunnen ..... helaas.

peter.

 
@ Ronald, ben weer blij man ! Thnks.

werkt weer "otje pietje" !

wist niet dat dit proggie bestond.

Peter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan