Nokia 6150 voice-mail buitenland

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Tijdens de vakantie in Oostenrijk kon ik mijn voice-mail niet uitluisteren (althans niet met 333). Na het bellen van 333 kreeg ik de boodschap "deze service is momenteel niet beschikbaar" (in het duits uiteraard). Ook nog een ander nummer geprobeerd at ze in Oostenrijk ook moeten bellen voor voice-mail, 5 cijferig nummer weet ik niet meer. In Duitsland werkte het echter wel. Is er iemand die weet hoe dit zit?

Groeten, Sat4me2.

 
ik denk dat je een KPN abonnement hebt!

als je vanuit het buiten land je mail beluisterd moet je de berichten centrale KPN bellen.

nou weet ik niet zo uit mijn hoofd welk nummer dat is maar het gaat als volgt:

je bel nederlands berichten centrale nummer .

+31 653-01-01-01 dan wordt er om je nummer en/of password gevraagd (die je vooraf moet instellen op je voicemailbox)dus voor vertrek uit nederland,dit moet je zowieso doen dan kan je ook met je vaste toestel in nederland je berichten uithoren.

zoals gezegd weet miet of het nummer (nog) correct is maar zo moet het.

probeer het zo eens met je vaste toestel(zobder landen nummer)

het password invoeren doe je door eerst 333 te bellen en daar vanuit het menu het password in te stellen.

 
Bedankt xgabox.

Naar aanleiding van jouw advies weet ik nu hoe het zit. Of 333 (bij KPN) werkt of niet hangt af van het feit of je provider een roaming overeenkomst heeft met de buitenlandse provider. Als dit niet het geval is moet je inderdaad het volledige nummer kiezen. Het nummer wat je gaf was bijna goed ;) het moet zijn 31653101010.

Groeten, Sat4me2.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan