nokia 9500

S

sluziger

ik denk, omdat ik geen origineel c+ kaartje heb, dat deze ontvanger niet meer bruikbaar zal zijn. wie is het met deze stelling eens of kan mij op weg helpen?
 
Hij is dan altijd nog als FTA ontvanger te gebruiken.
Er zijn mogelijkheden om hem om te bouwen zodat hij ook originele seca2 kaartjes aan kan, maar dan kun je misschien toch beter omzien naar een nieuwe ontvanger.
Bij mijn weten werkt het activeren van de kaart er niet in, en updates is me niet bekend.
 
Originally posted by Black Tiger
Hij is dan altijd nog als FTA ontvanger te gebruiken.
Er zijn mogelijkheden om hem om te bouwen zodat hij ook originele seca2 kaartjes aan kan, maar dan kun je misschien toch beter omzien naar een nieuwe ontvanger.
Bij mijn weten werkt het activeren van de kaart er niet in, en updates is me niet bekend.

Hallo Blacktiger.

Het schijnt dat hij ook geen update,s ontvangt.

Lees hier,de posting van trust.

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=24594

Groetjes sat4ever.
 
Zorg dat je een Irdeto 2 kaart kan krijgen en dan kun je de nokia blijven gebruiken.
 
bedankt voor de reactie's ik heb al navraag gedaan naar irdeto 2 kaartje deze worden helaas niet meer uitgegeven
 
Nee klopt daar zijn al postings over, die worden al enkele jaren niet meer uitgegeven. Alleen geregistreerde irdeto1 kaartjes kun je nog wisselen voor irdeto2.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan