nokia 9800

D

dennis magic

hallo wie kan mij helpen.ik heb hier een nokia 9800 met een matrix modul maar hij ziet hem wel maar geef geen beeld.ik denk zelf dat er nog de eerste firmwhere.maar ik weet niet of het daar in zit.zo ja als het zo is kan iemand mij die sturen,iedergeval de mensen die een 9800 hebbben en met een matrix of een magic modul kunnen kijken.
 
Heb je dit problleem ook na een keiharde reset, dus 220 eraf en dan er weer op?
 
nee dat werkt niet ik denk zelf dat het de sofwhere is van de ontvanger want als ik een irdeteo,viacces,aston modul er in propt werkt het wel.als ik een magicof een matrix modul er in stopt doet hij niks ,hij ziet de modul wel in de menu maar geen beeld.
dennis
 
ik heb hier een nokia 9800s met een MR 1170 hij werkt wel maar op de tps kanalen slaat het beeld weg of kom in blokken
ik heb al overal wat zitten rond neuzen maar ik vind nergens
nieuwe soft of hardware.
hier zit er in de nokia9800s
hardware versie: 1.2
software versie: MA2.0
boot software versie: 104
is de de laatste?

groeten nokirol.
 
hallo bedankt voor de reactie in het nederlands zou het natuurlijk een stuk makkelijker zijn om te begrijpen , maar ik zie wel wat er van kom.
ik begrijp niet dat nokia geen nieuwere soft of hardware meer maakt voor deze type's ontvangers, ze hebben er nogthans genoeg van verkocht.(volgens mijn doen ze dit met opzet om nieuwe modelen te kunnen verkopen)????
de euro's groeien hier niet in de tuin hoor, dit is bedoeld voor nokia.


groeten nokirol.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan