Nokia Dbox2 flashen in regio Den Haag

S

shiggy

Ik heb een Nokia Box2 voor de kabel in Den Haag, maar sinds een paar maandjes werkt ie niet meer. Als er iemand is in de regio Den Haag/Rotterdam is die me kan helpen dat ding werkende te krijgen mail me dan kom ik wel langs.

Vergoeding vanzelfsprekend.

shiggy1000@hotmail.com
 
ze zijn over op een ander systeem wat niet gekraakt is, enige mogelijk op het moment is dus een abbo nemen.

gr blokker
 
Is er dan echt geen andere manier om die gasten te omzeilen of mijn dbox2 dusdanig te modificeren dat ik het allemaal wel kan ontvangen?
 
shiggy zei:
Is er dan echt geen andere manier om die gasten te omzeilen of mijn dbox2 dusdanig te modificeren dat ik het allemaal wel kan ontvangen?

Nope, tot dusver geen oplossing voor.
Een abonnement is de enigste optie.
 
multicam 3.0 inbouwen en flashen met sportster pro image van psycho
dan kan je in ieder geval legaal kijken
 
Ik ga niet betalen voor casema, die gasten verdienen al genoeg en vriendelijkheid zit er toch niet bij bij die gasten. Het is eigenlijk een eer om die gasten te naaien.
 
ik had ook graag dat het anders was
of dat het oude systeem nog draaide:p maar helaas
dan zal je af moeten wachten totdat iemand alles weer open heeft
ik kan nu in ieder geval de gratis kanalen kijken (legaal)
en dat is toch wel prettig op een 42inch plasma
 
Het was inderdaad een feest toen het allemaal open zat, ook op mijn plasmascherm.

Ik lees wel steeds vaker dat je een bepaalde cam erop kan zetten en dan wel kan kijken. Biedt dat geen soelaas voor mij dan?
 
shiggy zei:
Het was inderdaad een feest toen het allemaal open zat, ook op mijn plasmascherm.

Ik lees wel steeds vaker dat je een bepaalde cam erop kan zetten en dan wel kan kijken. Biedt dat geen soelaas voor mij dan?

Die bepaalde cam is er alleen maar voor om een orginele kaart in te stoppen.
Je hebt dan het voordeel dat je geen nieuwe decoder moet huren/kopen.
Maar je zit nog steeds aan een abonnement vast.
 
hallo ik heb hier een nokia kabel box daar ga ik een multicam in zetten.
wat is de dip switch setting voor een tv-home kaart.
en waar kan ik een kabel setting weg halen voor de regio zwolle.
kan er de sportster pro 2x in.
 
Settings zal ik even sturen naar je email adres
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan