nokia/strong uitval ergenis

G

gauser

ben nu al vanaf begin januari bezig om oplossing te krijgen voor dit probleem C+ ned heeft nokia 6 mnd uitstel gegeven om oplossing te vinden voor uitval van hun decoders want ook dit probleem was/is er ook met orginele kaart.

vandaar dat C+ het door hun verstuurde sigaal wat dit veroorzaakte nu niet stuurt

zou door nokia importeur worden terug gebeld welneer er uitsluitsel zou zijn maar tot op heden niets, ik snap wel maakt zich niet zo druk om 1 persoon

daarom deze vraag ben op zoek naar mede eigenaren van zo'n decoder zodat ik dan namens meerdere kan klagen mischien dat dit dan wel helpt

gr gaus

 
Ik denk dat je nog even moet wachten op de oplossing, nokia zal heus wel komen met een oplossing ze laten hun klanten niet in de kou staan.

En ze weten wel dat het een probleem is dus je bent niet de enige die klaagt bij nokia.

 
dat probleem bij ze bekend is moge duidelijk zijn maar zijn nu steeds klagers alleen geweest en winkeliers die klanten terug kregen maar ook meer dan we geven het door komt hier niet uit

heb begrepen dat nokia zelf niet deze decoders maakt maar een franse firma en die hebben ze nu bal weer retour gestuurd vervelende blijft de uitval b.v op teq

heb via via een abo kaart (betaald) die valt hier ook uit c+ spanje verandert signaal niet ik vind dat erg hinderlijk

konstant 10 sec geen beeld dus ja ik vind dat ik wel in de kou sta door nokia

klagen bij c+ spanje kan ik niet daar ik niet in ned hun abo zou mogen hebben

gr gaus

 
Hoi, ik lees hier dat er mensen zijn die uitval van het beeld hebben met een nokia. Als jullie de nokia 9302 s bedoelen heb ik mogelijk de oplossing. Als het beeld wegvalt trek op dat moment de stekker uit het stopcontact en wacht ongeveer 10 tot 15 minuten ,steek dan de stekker terug en als het goed is heb je geen last meer van beeld uitval. Dit is geen geintje heb het zelf ondervonden bij iemand met zo een ontvanger.

Josje01

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan