Nokia9500, amon 5.4, season, emulatorec, en conax?

R

rkpdude

Is dit mogelijk? Heeft iemand dit draaien. Polsat en d+ en cabo allemaal geen probleem, alleen dat conax op 1 west wil maar niet lukken. Heb ook al dat conaxkey.txt file vervangen voor een resentere. Maar voodat ik verder klooi en het net afspeur, is deze combinatie wel mogelijk ???

Tnx..............

ja dat zou ik ook graag willen weten over de nokia.
en ik heb nog een vraag.zijn er mensen die penta 1.11 op een Xstream ontvanger hebben draaien of kan dat niet.
dennis
veel sat plezier in 2004
nu alleen nog beeld op hispa

niemand????????????
dennis
denk er om niet met vuurwerk knoeien.

ik heb hier een xtreme met penta 1.11 draaien geen conax

grtz zuurtje

Het zou moeten werken volgens sommige experts.
Je moet wel een andere amon of allsas gebruiken.
Het schijnt te werken met amon41conaxbyStaLer.
Even googlen en je hebt hem.
Ik ga hem maandag bij de baas proggen.
Veel suc6

Ik heb een Xtreme draaien met Penta 1.11 en Conax , alles ..... behalve Kiosk .

Heb sinds dinsdagavond Emulatorek 10a draaien op m'n Nokia d-box (dr. Jamal / amon 4.1 conax) met een oude season interface uit de D2mac tijd .
Het NL pakket , TPS , ORF enz. gaan allemaal prima , ook de Kiosken op THOR geven beeld met deze combinatie .
Maarrrrrrrr , als ik naar Hispasat ga en daar Taquila of Cabo kies gaat het mis , zodra Emulatorek de Nagra ID gevonden heeft , crasht het programma en krijg ik dat gevreesde blauwe windows scherm :
ER IS EEN FATALE UITZONDERING OPGETREDEN enz.

Na op een toets te hebben gedrukt zijn alle geopende programma's nog aanwezig behalve Emulatorek , alleen de muiswijzer zie je niet meer en komt pas tevoorschijn bij een 2e willekeurige toetsaanslag

Iemand een verklaring ? of nog beter een oplossing ?
PC met Win 98 / 1 Gig

Originally posted by trust
Heb sinds dinsdagavond Emulatorek 10a draaien op m'n Nokia d-box (dr. Jamal / amon 4.1 conax) met een oude season interface uit de D2mac tijd .
Het NL pakket , TPS , ORF enz. gaan allemaal prima , ook de Kiosken op THOR geven beeld met deze combinatie .
Maarrrrrrrr , als ik naar Hispasat ga en daar Taquila of Cabo kies gaat het mis , zodra Emulatorek de Nagra ID gevonden heeft , crasht het programma en krijg ik dat gevreesde blauwe windows scherm :
ER IS EEN FATALE UITZONDERING OPGETREDEN enz.

Na op een toets te hebben gedrukt zijn alle geopende programma's nog aanwezig behalve Emulatorek , alleen de muiswijzer zie je niet meer en komt pas tevoorschijn bij een 2e willekeurige toetsaanslag

Iemand een verklaring ? of nog beter een oplossing ?
PC met Win 98 / 1 Gig

Hee das raar, ik heb hier hispasat perfect draaien, het enige verschil is dat ik met amon 5.4 draai in mijn cam, maar ik heb weer geen conax. Wat ik wel had, toen ik het hele spulletje draaien had op een laptop, ik wel sig ok kreeg met emulatorec, maar geen beeld op hispa, wel op hotbird enzo. Maar op deze snellere pc draait hispa wel zonder verder wat aangepast te hebben. Dus de snelheid van de pc heeft er zeker wel mee te maken..............maar 1 gieg moet zeker wel voldoende zijn........

"Wat ik wel had, toen ik het hele spulletje draaien had op een laptop, ik wel sig ok kreeg met emulatorec, maar ...."

Op m'n Compac LT LITE 4/75 CX kreeg ik dus ook wel sig , maar nergens beeld en met en Toshiba tecra 8000 met win 2000 pro , crashte ie eveneens met Nagra , zowel op Hispa als bij Polsat op HB

Even met de Amon 5.4 geprobeerd , helaas , zelfde resultaat .
Als ik snel na het Crashen , ctrl/alt/del druk , staat er :
"Com 1 reageert niet" in het lijstje "Programma afsluiten" .

't is opgelost .
Als je Emlatorek met winzip unzipt , komen er fouten .
Met Winrar unzippen alles OK.
thks to Ibby

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan