NoOneManIt 1.2

Ik al dat eens proberen.

Let op, het toestel werkte nog en ik kon een andere versie van DVB2000 erin zetten en dan ging de afstandsbediening wel weer....en als ik dan weer de noonemanit1.2 in zette dat ging de afstanddbediening weer niet meer.

Raar dus....

Maar ik zal die reset eens proberen.

Stefaan

Wat ook wel wil helpen ,is een aantal keren op de A-enB toets drukken(snel achter elkaar)

gr Ghost.

de Reset met de 3 knopjes ingedrukt te houden deed mijn afstandsbediening weer werken. Bedankt iedereen voor de hints en oplossingen.

Stefaan

had eerst ook dat afstandsbediening probleem. maar heb nu een heel ander probleem. ik krijg de sttings er niet meer in

ik gebruik DVB settings editor 5 met een serial kabel.

iemand sugesties???

Let wel dat het een null modem kabel moet zijn en geen serial kabel

Suc6

Ruff Rider

kabel moet goed zijn.

ik deed het met deze kabel ook al met al met andere types software. beta5 en 1846

als je no oneman erin hebt moet je de snelheid van je compoort

goedzetten in de nokia dan is je probleem opgelost

zit ergens in het rode menu

suc6

Yep , zit onder setup general ,daar is nu ook een andere baudrate bijgekomen heb ik gezien. heeft iemand daar al positieve ervaringen mee?

jongens jullie zijn geweldig.

probleem met settings nu opgelost.

compoort doet het weer.

I Love this software!!!

groeten aan de gene die dit heeft gemaakt.

noonemanit 1.2 is suuuppppeeeerrrr!!!!!

@Tech, die baudrate klopt niet, die is er wel bijgekomen maar vervangt eigenlijk de 38400, want als je hem in noonemanit op 38400 zet moet je weer op 9600 de lijsten gaan uploaden, althans zo was het bij de 1.1 versie van nooneman.

De hogere baudrate wat nu wordt aangegeven wordt voor zover bij mij bekend niet door enige dvbedit versie ondersteunt.

Maar wat maakt het uit, het kan toch op 38400 of wat langzamer, het is gewoon prachtig wat voor resultaat je weer uit die machines kunt toveren.;)

Ook zijn er nog een paar problemen in deze versie in samenwerking met een mm9600 (nee het ligt hem niet aan mijn 9600, andere 9600's die ik getest heb, hebben de problemen ook)

- audio loopt vast: na een aantal keer zappen is er bij mij geen geluid meer (met freecam ci en met aston 1.03)

- in samenwerking met een aston 1.03 ci, werken providers 0003 en 0004 niet goed (fransen, lopen vast) en de radio zenders (MC) van Stream lopen na een tijdje vast zodat je geen geluid meer hebt.

jammer dat ze de nieuwste beta6 niet gepatcht hebben, die had het audio probleem niet, en er zat ac3, betere epg, favourites menu en breedbeeld opties op.

Matrix

Oh dat zou kunnen, ik heb met mijn mm9600 dit probleem niet met de noonemanit 1.2 maar ik moet wel zeggen dat ik mijn 1.3 Aston niet meer gebruik en tegenwoordig de 1.05 er in heb zitten.

Tot nu toe dus geen last gehad met audio of updaten met deze versie en de Aston 1.05.

Met originele overflow versies heb ik met de 1.03 ook nergens last mee, de 1.03 heb ik nog niet getest met de noonemanit.

hi all

i have a little bug in viacess mode:

i have nokia 9600 freecam 2-17 dvb2000 nonemanit 1.2

i have only pb with tps and some other viaccess provider:

i must to choose in "menu"; "c"; and "0" and select between all the ID/prov the right one for TPS!!!!

is it a bug ???

thanks

for the COCO it's: 05 00 01 00 06 01 06 02 only for freecams

No that can be normal. It has to do with the kind of settingslist you are using for your channels.

I have to do this too for UltraBlue TV, and this can not be saved.

The settingslist should be adjusted to autofind this en switch to it, but I have no clue how this is to be done.

Anyway, it's no bug.

thanks for your reply

effectively for ultrablue and sct but only for those channels i must do it once (i mean "force" the soft to choose the ID) but for TPS , no, every time i change from a channel to another i must reconfigure!

thanks for the advice am gonna take a look at the "stting file" with DVBEDIT and see if i can find something

stay in touch!

kind salutation to you and all DVB2000 users

in fact i think i must find an editor for the file freecam2-17.

and change for TPS the correspondance between ID providers in a system encryption and channels, for exemple:

for a TPS channel i must have only one code, if the channel transmit only in viaccess and further more no other providers ID in the list of automatic scan.

but unfortunentely i find all id providers (sct, viasat, ntv, mtv, absat,...etc and seca code 04 or 25 or 0F) in the list !!!

it's a mistake i think.

i think am clear even my english is bad (i can write in french easily but i think few persons here can "decypt it" )

salutations

Your English is not that bad, and you're right, there are more users online which can "decrypt" the English language then the amount of which can "decrypt" French language.:)

Anyway, you could be right, but my CI knowledge is not that good that I could answer you to your question. Maybe one of our collegue moderators or other users can help you better with your problem.

hi Tiger, how you doin'?

i find recently a setting for my nokia 9600 witch claim to solve the pb , effectivly it solve sct, and France2 &3 of TPS "bouquet" but not all TPS!! anyway it's "light spot" of the solution , i mean that the solution is in the setting and the manner of "builting" of it.

but i encounter another pb, the radios programms especially those encrypted cannot be heard!!!!! only MC (multichoice of stream radios) can be heard and with seeting the "autoswitch :off and seca reoder: off"!!!!!!!

i change the soft cam 2.18 to 2.17 but no way to find the solution!!!!

thanks for taking a look at this post :shocked:)

and nice to hear from you!!

Hi, thanks I'm doing good.;)

Well... about the decoding I can only say it could have to do with some special pid settings, but like I said I don't have further experience with it.

I hope maybe Activ or another moderator can have a look at the post and give you some usefull tips.

I think the problem is in the ecm pid's tps (especially the multivision channels) is sending u huge ammount of fake ecm pid's.

To get TPS(and probably the radio channels) working you need to turn of autoswitch and set the right pid's by hand.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan