NoOneManIt 1.3G is uit ....

Ik heb hier de 2.00 UNS bootloader er in zitten, die werkt perdect! Waar die 2.10 voor was weet ik niet meer.

Matrix

 
Hmmz.. ja dan weet ik het ook niet, hardware-technisch ben ik niet kundig. Ja 2.00uns is de juiste.

Sorry, ik hoop dat iemand anders je wat dat betreft nog verder helpen kan.

 
Ik heb maar een SCSIkaart gekocht, kan ik snel andere firmware erin zetten en nog leuke andere tools uitproberen :)

Igg bedankt voor de hulp!

 
Hmzz ik had altijd nog v1.2 en heb die twee versies ook geprobeerd maar geen nieuwe dingen.

Er is ook een "Dr Jamal" versie en die heeft wat aparte opties in dat experimenteel menu (Conax en Powervu Auto???)

Ook vreselijk lelijke dunne letters overigens.

Verder ziet het er gewoon als Noonemanit uit.

Een totaal andere versie is DVBK. Dat komt van dat Wanissa project. Op zich erg leuk maar waar kun je de ecm pids aanpassen? Als je daar nog wat sbr-files bijlaadt kun je em als keylogger gebruiken, iets waar ik liever Masterlog of dvblog voor gebruik.

Verder zou je met een aangepaste CAM ook een originele Seca kaart kunnen gebruiken. Daar ben ik een paar avonden mee bezig geweest helaas zonder succes. (Amon 54 met samantha module heb ik te leen gehad)

Probleem met die italianen is dat ze hun zooi zo verrekt slecht documenteren en je gewoon negeren als je probeert een vraag te stellen. Je kunt wat hobby betreft het beste met Duitsers te doen hebben. Daar heb ik eigenlijk het meeste geleerd.

(en dat terwijl ik vroeger een zware onvoldoende voor Duits had)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan