Notebook met walbanger 2.02

I

ilya

Zojuist voor het eerst een nieuw notebook 600 mhz, windows me.Alles werkt perfect.Ook de compoorten.Echter bij het opstarten met de snelkoppeling van Walbanger verdwijnt deze onmiddellijk naar de onderste balk, dus pleitte.Echter bij het opnieuw opstarten weer het zelfde probleem.Maar wat zie ik nu ... 2 kleine picto 's bij de tijdvermelding waarvan een draakje in beweging is.Is dit een hardware (com) OF SOFWARE PROBLEEM????

Ilya

 
volgens mijn start het progje gewoon geminimaliseert op, opstarten en dan eens op het draakje klikken. mischien zie je dan iets bekends

 
Als je op dat kleine draakje klikt komt er weer een pop-up schermpje met wallbanger er in (of op wat je wilt).

En klein handig fenomeen wat je ook bij bijvoorbeeld virusscanners tegenkomt of bij firewalls!.

Gerustgesteld of werkt dit niet?

 
ik ben gerustgesteld.Wellicht dat de voeding van mijn notebook niet 100 % is, tenslotte ik heb het notebookje pas 2 dagen in mijn bezit.Om e.e.a. toch uit te proberen heb ik een andere normale pc aangesloten.Toen kreeg ik inderdaad ,nadat ik op het icoontje geklikt had, in een dialoogvenster het progammetyje.Ik heb vervolgens getracht verbindig te krijgen via mijn compoort.Ineens viel het beeld v.d. tv weg.Ik dacht dat je met de season kon loggen en tegelijkertijd naar t.v. kon kijken.Ik ben maar gestopt.Wellicht dat ik hier en daar moet informeren hoe je de walb. laat loggen.Weet je toevallig waar je de juiste werkwijze van het net kunt halen???

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan