Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Hoef je niet gek voor te zijn. Oververmoeid is al genoeg, dat gecombineerd met een file die nogal redelijk stilstaat en misschien een beetje warmte en het kan al gebeurt zijn.
Er vallen ook mensen tijdens het rijden in slaap, dus tijdens een stilstaande file lijkt me al helemaal niet verwonderlijk. Valt me eerder op dat het de eerste keer is.
Je zou echter verwachten dat het andere verkeer hem wel wakker zou toeteren als de file weer begint te rijden, dat lijkt niet gebeurt.
Zelfs nu hoor ik nauwelijks bestuurders toeteren, dat vind ik persoonlijk nog gekker dan dat er iemand in slaap valt.
Maar wel levensgevaarlijk dit. Reuze geluk gehad en niet alleen hij, maar ook diegene(n) die bij zo'n ongeluk betrokken zou(den) zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.