Nou kom maar op met die cijfers!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Nou laat maar horen wat je er van vind, dit is Melisa geen nepperd's (voor mij nog iets te klein), geen lange nagels, toefje haar en lekker lichaam en staat in mooie poses. :sex:
Net in onze burcht gearriveerde en krijgt van mij de cijfer 8? Nee 9, alleen vanwege de iets te kleine tieten, anders had ze een 10.
Maar de opper keurmeester BT moet ook nog z'n beoordeling doen, die wachten we ook nog even af. :biggrin:

Tja Henk, ik zal er toch maar even mijn oordeel over vellen, want ik heb ze vanmorgen namelijk laten lopen.

( nog ) te kleine tieten...

Botten die er langs alle kanten uitsteken...

Haar op d'r poes...

10-3=7

10 - teveel haar - kleine tieten = 8

;)
Nr.10

Brrrrrr.... krijg er de rillingen van over mijn lijf. Uiteraard ga ik als deskundig keurmeester dan ook totaal niet mee in de meningen van mijn ondeskundige voorgangers.
Ietwat haar moet er gewoon zijn, anders fleurt er helemaal niets.

Ik kreeg het er helemaal warm van en kan dan ook niet anders dan deze keer volledig het waarde oordeel van Big-Henk te onderschrijven met een bijna gelijkluidend keuringsrapport met gelijkluidende overwegingen. De rode tipjes aan de nagels doen in mijn rapport toch toch ietsie een afbreuk, maar het strakke mooie kontje maakt dat weer goed dus...
Ja dus... helemaal mee eens, een dikke 9! :sex::sex::sex:

Hi B-H,

Geen neptieten, geen lange nagels en haar op haar doos.
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet meer voor geven dan een 5.

B.

Wie heeft bepaald dat onze BT een deskundige is?????

Ik wil wel eens weten wat voor een ervaring deskundige BT is en met name is hij daar ook bevoegd voor.

Kijk ik mag cijfers geven aan vrouwen. Das me werk. (daar wordt ik voor onder betaald)
Maar waarom is BT deskundig?

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Klopt hoor nr 10. Vanaf nu ben jij mijn nieuwe keurmeester.

B.

Wisten jullie niet van de Leidse Onderwijs Instelling dan? Dat je gediplomeerd kunt worden?
Tjonge in wat voor tijd leven jullie? Lijken wel ouwe mannetjes die op jonge te dunne grietjes vallen. :biggrin::biggrin::biggrin:

boets;198664 zei:
Klopt hoor nr 10. Vanaf nu ben jij mijn nieuwe keurmeester.

B.

Bedankt.
Je kent ondertussen mijn doelgroep wel.

;)
Nr.10

Kijk ik mag cijfers geven aan vrouwen. Das me werk. (daar wordt ik voor onder betaald)
Maar waarom is BT deskundig?
Allereerst is jouw werk het zwembad vol water laten lopen en niet om cijfers te geven naar vrouwen.
Ten tweede ben ik deskundig omdat ik sowieso deskundig al ben op dat gebied wegens gedaan onderzoek. Daarnaast is er ooit een tietentest op Duck geweest, waarbij je moest bepalen welke nep en niet nep waren, waar ik als een van de zeer weinigen glansrijk voor geslaagd ben.
En als laatste ben ik lid van de technische staf, hetgeen ook de taak bevat om postings en hun inhoud technisch te beoordelen Dus tja...
En uiteraard telt de levenservaring ook mee.

Als jij nu ooit geslaagd zou zijn geweest voor die test of testen wat op Duck zijn geweest in het verleden had je misschien nu leerling keurmeester kunnen zijn.:biggrin:

Black Tiger;198669 zei:
Allereerst is jouw werk het zwembad vol water laten lopen en niet om cijfers te geven naar vrouwen.
Voor het water hebben wij een machinist (technische man) in dienst. Ik ben aanwezig (ik krijg een aanwezigheidspremie, geen salaris) om te kijken of het goed gaat met de dames.

Black Tiger;198669 zei:
Ten tweede ben ik deskundig omdat ik sowieso deskundig al ben op dat gebied wegens gedaan onderzoek.
Door mijn levenservaring ben ik zeer deskundig, zeker op het het gebeid van tieten.

Black Tiger;198669 zei:
Daarnaast is er ooit een tietentest op Duck geweest, waarbij je moest bepalen welke nep en niet nep waren, waar ik als een van de zeer weinigen glansrijk voor geslaagd ben. En als laatste ben ik lid van de technische staf, hetgeen ook de taak bevat om postings en hun inhoud technisch te beoordelen Dus tja...
Das nu eenmaal jou functie binnen dit boord (ik besteed mijn tijd aan bv. tieten)

Black Tiger;198669 zei:
Als jij nu ooit geslaagd zou zijn geweest voor die test of testen wat op Duck zijn geweest in het verleden had je misschien nu leerling keurmeester kunnen zijn.:biggrin:
Een test is een moment opname, het gaat erom of je bekwamen bent!!!
Daarom wil ik je eens uitnodigen om een dagje mee te lopen, zodat jij voortaan BAD MR. is MEESTER KEURMEESTER zegt.

Nr.10

Nummer10;198674 zei:
Door mijn levenservaring ben ik zeer deskundig, zeker op het het gebeid van tieten.

Maar zeg nu zelf hoe kun je nu een punten beoordeling doen op neptieten.
Das toch het zelfde als verkiezings fraude.
Van die grieten die denken, "wacht ik pomp me tieten even op dan krijg ik meer punten van Nummer10" haha.
Nee het gaat om orginaliteit en vollume, dus nepperds 0 en de echte punten op grootte, zachtheid, vorm en mooie tepels en geen haar of pukkels er op.
Daar kun je op beoordelen nummer10 en dat is waar BT goed in is en daarom binnen de club de opper keurmeester en hij heeft natuurlijk ook goeie kijk op figuurlijke schoonheid.
Vraag maar eens aan Pikkie. :biggrin::biggrin::biggrin:

Big-Henk;198675 zei:
Maar zeg nu zelf hoe kun je nu een punten beoordeling doen op neptieten.
Das toch het zelfde als verkiezings fraude.
Van die grieten die denken, "wacht ik pomp me tieten even op dan krijg ik meer punten van Nummer10" haha.
Nee het gaat om orginaliteit en vollume, dus nepperds 0 en de echte punten op grootte, zachtheid, vorm en mooie tepels en geen haar of pukkels er op.
Daar kun je op beoordelen nummer10 en dat is waar BT goed in is en daarom binnen de club de opper keurmeester en hij heeft natuurlijk ook goeie kijk op figuurlijke schoonheid.
Vraag maar eens aan Pikkie. :biggrin::biggrin::biggrin:

Punten beoordeling op neptieten worden alhier aangeboden ter keuring. Er zijn zelfs tieten die er volgens de vrouw zelf op vooruit zijn gegaan. (letterlijk en figuurlijk dus) Smaken verschillen.
Ik trek altijd een punt af als het om neptieten gaat. Als het er helemaal niet uit ziet 2 punten eraf. Maar ik moet toegeven dat ik mijn keuring regelmatig bijstelt (waarschijnlijk door extra ervaring):biggrin:

Nr.10

En dat wordt gewaardeerd nummer10 dat je nepperds minder punten geeft. ;)
Die worden dan ook alleenmaar door de heren B en F aangeboden, want worden in de burcht bij ons niet toegelaten. :biggrin:

Daarom wil ik je eens uitnodigen om een dagje mee te lopen
Wil ik graag eens doen. Overigens is het "kijken naar" toch heel iets anders dan "cijfers geven aan".
En qua levenservaring is het wellicht dat ik daar iets meer van heb gezien mijn oudere leeftijd. Een test is dan weliswaar een momentopname, maar men ziet sowieso al aan de kwaliteit van mijn keuringen dat er over alles is nagedacht en een en ander grondig is bekeken zelfs als anderen dingen missen of in slaap vallen.:biggrin:

De kwaliteit van mijn keuringen kan men dan ook aflezen aan het feit dat ik de punten van mijn keuringen niet of nauwelijks hoef bij te stellen, in elk geval zeker niet regelmatig want dan klopt er toch iets niet aan het beoordelingsvermogen.;)

Black Tiger;198683 zei:
De kwaliteit van mijn keuringen kan men dan ook aflezen aan het feit dat ik de punten van mijn keuringen niet of nauwelijks hoef bij te stellen, in elk geval zeker niet regelmatig want dan klopt er toch iets niet aan het beoordelingsvermogen.;)

Je moet ook een beetje met je tijd mee gaan, maar goed. Oude mensen zijn nu eenmaal eigenwijs, dus dat eigenwijze is je vergeven. :biggrin::biggrin::biggrin:

Voor als je het nog niet wist er wordt volgend jaar weer een nieuwjaarsborrel gehouden. Dus bij deze ben je alvast uitgenodigd.

;)
Nr.10

ER IS MAAR EEN keurmeester en dat is BT punt uit...

Nummer10 zei:
Voor als je het nog niet wist er wordt volgend jaar weer een nieuwjaarsborrel gehouden. Dus bij deze ben je alvast uitgenodigd.
Waarvoor dank. Ik zal trachten te proberen deze dan bij te wonen.:)

@Pikkie: Bedankt maat!;)

@Pikkie. Met je eens kerel.. :biggrin:

Dat de heren Pikkie en Big-Henk geen mening hebben das duidelijk. Onze BT moet eigenlijk eerst een cijfer geven en dan zijn de heren het eens. ;)

Als andere dan hun mening geven de heren Freggel en Boets en Nr.10 dan klopt er niets van.
Vandaar de vraag; doe het eens anders. De heren Pikkie en Big-Henk moeten als ze een dame posten er als eerste een cijfer voor geven. Omdat ik denk dat de heren regelmatig vals spelen:biggrin::biggrin::biggrin: mogen ze van te voren geen contact zoeken met BT.

Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan