Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
@Nummer10: Helemaal geen probleem (althans deels). Een thread van een paar dagen terug gaf Big-Henk al een cijfer aan een van de dames, en dat cijfer heb ik later middels een keuring onderschreven.
Big-Henk zit sowieso altijd kort in de buurt van de juiste waardes. Men kan daarnaast geen gelijkheid in cijfers verwachten, want daar moet je officieel keurmeester voor zijn. Ben je dat niet dan heb je altijd kans dat cijfers afwijken.
Jullie cijfers zijn ook niet gelijk want het enige gelijke cijfer wat jullie gezamenlijk geven is een 10 en allemaal een 10 of 10+ geven kunnen wij ook.
Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken. Ik hou niet van die dunne trapleuningen die geen tieten hebben, maar knertjes en van die muizevalletjes dat als je hem er in stopt dat ie dicht klapt en je splinters oploopt. Of oud ijzer in hun lichaam hebben.
Nee geef mij maar een lekker figuurtje, flinke prammen die echt natuurlijk zijn en van mij mogen ze ietjes hangen haha dat bungelen hou ik wel van.
Lange nagels houd ik niet van die bezorgen je krassen en vaak waar je ze niet wilt hebben of voelen. Moet je weer een beetje een SM persoon voor zijn en dat ben ik niet.
Dus kom ik al snel op de zelfde waardes als BT en soms wijk ik iets af, maar dat is persoonlijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.