Nova met scam?

neo

Sr. Member
Lid sinds
28 jan 2003
Berichten
324
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Een paar keer heb ik mogen genieten van Filmnet via de scam in de dreambox.
Maar al een paar weken lukt het niet meer om beeld te krijgen.
Weet iemand of dit nog mogelijk is?
free-X werkt nog wel via deze cam.
 
Freex-tv zit in de scam gebakken en voor nova lees het hier
 
Aha dus voor de duidelijkheid in deze posting http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=21657
Mogen we het er wel over hebben dat het mogelijk is, maar men mag niet vragen of het nog mogelijk is?
Kijk ik vraag helemaal niet om ip's of instellingen en zo maar gewoon of iets kan.
 
Men mag wel degelijk vragen of het nog mogelijk is, alleen is de kans dat men dan een exact antwoord gaat geven hoe het dan moet groter en net dat deel is niet geheel gewenst.

Maar dat is niet het probleem van de vraagsteller. Vragen OF het nog kan mag dus.
Alleen niet klagen als het antwoord dan alleen "ja het kan" is.
Evt. verdere specifieke info mag dan altijd via pm gevraagd worden da's geen probleem.

Ik zie echter even je probleem niet helemaal aangezien er gewoon antwoord is gegeven in dit topic op je vraag.
 
Mij hoor je niet klagen hoor BT en ik heb ook geen probleem.
En als jou "'ja het kan"' het andwoord is dan ben ik al tervreden!
 
Dan mag je tevreden zijn want ik heb hem ook nog gewoon met de laatste scamfile en dan de emu op ucas.:)
En om je nog happyer te maken... Xdreamtv doet het daar ook op.:biggrin:
 
Maak me gek!!

Jammer dat je naar deze info niet verder mag vragen, want hier ben ik juis nieuwsgiereig naar.

Ik weet geeneens hoe je in Scam Ucas aanzet.

groeten,

Hans
 
Zoek eens bij google.com naar scam of ucas, dan gaan je de ogen vanzelf wel open...

GR Fred.
 
Even nog kort er op terug komen Hans.

Scam zet je niet in Ucas aan. Je moet het zo zien.
Radegast maakt gebruik van de rdgd, dat is de executable om het maar even eenvoudig te zeggen.
Newcamd heeft de newcamd.
Ucas heeft als executable de scam.

Dus wil je gebruik maken van je scam file, zul je de emu op Ucas moeten zetten want die maakt er gebruik van.
Op die manier bedoelde ik dat.

Voor de rest kun je Twilight's tip opvolgen of eens op een download site gaan kijken zoals de Slovaak of de Pool of bijvoorbeeld bij de filesectie van Hutsefruts.
 
Welke scam zo juist heb ik het ook niet meer en met de juiste file enig idee waar ik die vandaan kan halen BlackTiger....

Groetjes,
Deliyurek007
 
kan je zo downloaden via internet, in het menu van de Dreambox moet je klikken op addons toevoegen. (emu)

Gr Fred.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan