November seca keys

De franse keys zijn gedeeltelijk binnen:

2-10-01 1:17:38: ABSAT+

Subscription :30-9-01 To 30-11-01

New Key [0D]E7 34 ** ** ** ** AE 06

2-10-01 5:34:50: CANAL+FRANCE

Subscription :30-9-01 To 30-11-01

New Key [0D]F5 94 ** ** ** ** 63 7F

 
De andere franse heb ik net binnen

2-10-01 7:19:21 Canal Satellite

subscription :30.9.01 To 30.11.01

Nwe Key (0D) DC CC ** ** ** 4E ** 84

G.R Pecari

 
De oorzaak van het verdwijnen van het volledig topic is waarschijnlijk door een system crash bij mij gekomen.

Tijdens het deleten van een dubbele posting liep hier het systeem namelijk volledig vast .

Door een ISDN probleem kon ik er helaas niet eerder melding van maken.

Tj.

 
00 09 = E7 34 ...

00 29 = 81 63 ...

En die heb ik ook niet eerlijk zelf gelogd (thanx gauser).

Maar weten we nu wel dat ze binnen zouden moeten komen, en daar gaat het toch om.

@paperclip: Kun je misschien het onderwerp van dit topic veranderen (zonder system crash aub) in : November seca keys

 
Hallo,

ik weet 't niet hoor..... maar die november keys voor 00 0C staan er nog steeds niet. Ik begin me nu af te vragen hoe dit kan. Waar ik de keys gevonden heb, staat het volgende bij geschreven:

estan recién sacadas del Horno:

0C: 82 D7 xx xx xx xx E9 79

0D: 47 CE xx xx xx xx 5A 95

0E: 5A 1D xx xx xx xx 12 31

gepost op 10/1/01 8:24:14 am, in elk geval supersnel. En ze lijken correct te zijn, er zijn al verschillende mensen die het bevestigd hebben.

Ik ga weer proberen te posten.........

groetjes,

:cool:

 
Damn , wie kan het topic veranderen?

bij mij gaat dat niet :biggrin:

dus naar

November seca keys

 
done..;-)

 
Misschien een tip voor degenen met een MM9500 en SCSI: als je met dvblog06 logt op de EMM-pid van een bepaalde provider dan geeft ie aan wanneer er data is want dan ie je ppua-groepen voorbij fietsen. Ik heb vanmorgen op 0004 niks gezien, vannacht hebben ze wel fake keys gestuurd naar een paar oude ppua's

Zijn er voor seca nog andere progjes die via scsi seca e.a. streams kunnen loggen en tegen een mk gooien?

 
En stream is ook aan het updaten:)

02.10.01 13:19:14: STREAM

Subscription :30.09.01 To 30.11.01

New Key [0D]B2 xx xx xx xx xx xx C3

 
Efectivamente el dia 1 solo envian 8050 para modificaciones de abonados, aun no actualizan a todos. Al menos a mi es por donde las he capturado.

Hoy dia 2 habra que consultar la fecha de vez an cuando y comprobaremos si los deberes los hicimos bien durante el mes.

Dit betekent zoiets als: op de 1ste november zijn alleen die kaarten geupdate die een abonnementswijziging hebben aangevraagd cq een nieuwe key hebben aangevraagd (per telefoon dus een heractivatie). Dat is wat ik heb gelogd.

Vandaag de 2de .... en de rest snap ik niet (Espagnol60 help es effe).

Ik denk dat ze willen zeggen dat het nog even duurt voordat de bestaande ppua's een update krijgen. Want ook de originele kaarten hebben nog steeds geen update binnen.

Gelezen op een spaans board (kan geen link plaatsen ivm volledige keys).

 
Ja precies Marciemarc, daar heb ik 'm vandaan.

Bedankt voor de uitleg. Het is spannender om zelf de keys als eerste te loggen, maar ik vond het wel aardig om me op deze manier in de strijd te mengen.

Bij duck staat ie er inmiddels ook bij :biggrin:

groetjes,

:cool:

 
Ik heb de duckfiles voorzien van alle november keys. Je kunt hem vinden op de poolse site in de upload van vandaag =>secaduck0310.zip

Bedankt voor alle medewerking hier op het board...

 
heeft er inmiddels al iemand een update van onze spaanse vrienden binnen ???

ik heb zelf 2 non public's die al maanden werken, maar heb t.o.h. nog steeds geen update binnen.

wie wel ??

 
zijn vanmorgen bij mij begonne met de updates..

heb ze al op meerder keycombis gevangen

dus laat hem vanacht nog ff op canal+rojo staan dan moet het goed gaan

 
net weer eentje getest op real madrid TV en ook die werkt

4-10-2001 23:24:02: TAQUILLA

Subscription :30-9-2001 To 30-11-2001

New Key [0D]47 CE A8 ** ** ** ** 95

MM Remote :5800 5731 3132 **** **** **** **** 2627

 
Hoe kan het eigenlijk dat de 000C keys al op 2 (of 3) oktober op andre sites stonden terwijl wij ze nu pas binnen krijgen? Zit er ergens een Nostradamus tussen die de keys voorspelt of zo?

 
Omdat je, zoals ik hierboven al geschreven heb, als je een heractivatie of een totaal nieuwe kaart aanvroeg je de update's direct kreeg. Maar de doorlopende mk01/ppua's zijn ze inderdaad pas later beginnen te updaten. Dat stond ook in een spaans forum te lezen, en het lijkt me een aannemelijk verhaal.

 
werelds, ik heb de update binnen, ik was al bang dat ik opnieuw opzoek moest.

bedankt voor de replays.

 
Thanx voor de uitleg.

Just for FUN(board) dit is wat BABAL FISH ervan brouwt:

------

Indeed single day 1 8050 for modifications of subscribers envian, do not even update to all. To my it is at least by where I have captured them. Today day 2 habra that to consult the date of time an when and we will verify if the duties we did them well during the month.

------

Daar wordt sinterklaas niet vrolijk van. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan