Nu bij ons in de burcht

Alle twee zijn ze met vlag en wimpel door de medische keuring gekomen Pikkie, dus goed gedaan.
De cijfers worden wel door BT bekend gemaakt, houd rekening met nagels en nep haarkleur, maar het zal best mee vallen. Ik schat zo ongeveer voor alle twee een ruim voldoende 8. Maar ik heet geen BT he. :biggrin:

Weet ik maar deze waren aankomen lopen tekort eten en dat eten in het bos was ook nog bedorven, gelukkig is F. er nu ook mee besmet, maar wens hem wel beterschap ....lol

Moeten ze maar beter om hun spulletjes denken toch? En eens wat meer om hun hygi?ne denken. Eigen schuld dikke bult haha..:biggrin:

dikke 10.

B.

Tja, zoals eerder bekend gemaakt heb ik besloten dit jaar toch strenger te zijn met de controles en keuringen.:)
Natali (de eerstgenoemde) krijgt een 7 van me. Tja, nephaar hoeft niet altijd een minpunt te zijn, dit staat haar wel goed, maar helaas ontbreekt hier toch ook het goede glimlachen.
Ondanks de wulpse blikken. Maar daarbij komen dan wel weer de nagels en de kale poes wat nogal in het nadeel spreekt. Dat zou dan normaliter uit komen op een 8.
Doch in die laatste close-up foto zie je duidelijk dat ze lieve sproetjes heeft, die gemaskeerd worden onder een laag poeder en da's kwalijk. Dus een 7.
Wel mooie borsten en billen.:biggrin:

Grappige tietjes voor nummer 2, maar helaas vallen deze buiten de norm alhoewel als ze op een bepaalde wijze staat, ze er ook net binnen zouden kunnen vallen maar het blijft twijfelachtig. Ook de billen vallen wat mager uit en ze is al wat ouder.
Daarnaast ontbreekt de lach en is e.e.a. weer voorzien van een kale poes.
Wel zijn de nagels correct, dus wel voldoende, maar het blijft bij een 6.;)

Maar het is geen probleem, om ze persoonlijk te testen mogen ze best hier komen.:sex:

pikkie;200065 zei:

Tja Pik... ik heb veel over voor mijn plezier hier, vanmiddag wilde er hier ook een nimf bloot door de kamer gaan lopen, ( ze is 14 jaar jonger dan ik! ) , maar ik denk wel een beetje aan mijn rikketik hier, want de laatste 2 weken zijn er hier in de straat al 2 vertrokken zo! :confused:

Maar dood gaan om zoiets?

Nee het liefst niet voor mijn 80ste. ;)

freggel1;200067 zei:
Tja Pik...vanmiddag wilde er hier ook een nimf bloot door de kamer gaan lopen, ze is 14 jaar jonger dan ik! de laatste 2 weken zijn er hier in de straat al 2 vertrokken zo! :confused:

Kan me d'r wel wat bij voorstellen :biggrin:

Ik zeg nog niet teveel, en beloven doe ik zeker niets!!!

Maar een paar weken terug heb ik me toch een paar foto's gezien van die "muts"!

Ik al eens zien of ik aan de url kan komen waar ze staan, maar nogmaals! Ik beloof niets! :stupid:

Maar om er nu voor dood te gaan... ?

jakkie...

freggel1;200072 zei:
Ik zeg nog niet teveel, en beloven doe ik zeker niets!!!

Maar een paar weken terug heb ik me toch een paar foto's gezien van die "muts"!

Maar om er nu voor dood te gaan... ?

"t Is toch niet deze he freggel want dan is het niet erg om te sterven haha :biggrin:

Brrrrrrr..... jammer van die nagels he? Want da's toch echt wel mijn maat en op het laatst ook die leuke lach erbij... Lekkerrrrrr... :sex:

Black Tiger;200115 zei:
Brrrrrrr..... jammer van die nagels he? Want da's toch echt wel mijn maat en op het laatst ook die leuke lach erbij... Lekkerrrrrr... :sex:
precies de goeie nagels hoor bt???

Ja maar ik hou niet van dat opgezette nagel gebeuren, en dat zie je hier aan het feit dat ze zo vreselijk wit zijn.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan