nu duck toch niks meer aan is, ga ik dit maar doen...

Wat ben jij een zielig figuur zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!bedelaar

Valt wel mee hoor, Twilight bedoelt dit grappig en die gokkasten zijn best leuk, mijn vrouw speelt er regelmatig mee, als ze aan de gang is moet ik ze bijna achter de pc uit slaan om eindelijk nog aan posten toe te komen.:biggrin:

Ok sorry maar ik maak me een beetje boos over dat gehak op duck ik hoop dat je dat begrijpt en ik denk dat fred dat ook wel doet sorry nogmaals

Natuurlijk, begrijp ik volkomen en ik denk ook dat door de vele hak-postings jegens Duck (die wel meer mensen onderhand kwaad maken) ook Fred wel begrip heeft voor je reactie.
Althans dat neem ik toch aan.;)

Pfffffff Fred niet boos zijn op me hoor?????

Top die spelletjes zit er al een half uur op te gokken ;-)
Kan er toch nog iets voor niks.

gogo

Originally posted by pikkie
Wat ben jij een zielig figuur zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!bedelaar

Grappig zeg...

Als ik zeg dat er niks meer aan is, wordt jij kwaad.

Terwijl ik al een paar dagen bezig ben met iedereen weer een beetje op te vrolijken op dit bord.

Ik heb de kop van de topic zo genoemd na het lezen van een topic over seca2 waarin iemand verteld dat een comercieel kaartje werkt.

Ik heb daar ook een vraag gesteld, nog geen half uur later was de vraag beantwoord, en gelijk niet meer leesbaar...(bewerkt door het eendenteam!)

Was toen ff pistoff, vandaar deze kop van de topic...

En hoe kom je er bij dat ik een bedelaar ben????

Gr Fred.

En jij bedankt voor het opvrolijken Fred! Nu maar hopen dat mijn vrouw dit topic niet leest, anders moet ik ze gelijk die gokkasten weer erop zetten en kan ik buiten gaan spelen. :biggrin:

140 euro dat zijn 35 broodjes shoarma met gratissss? knoflooksaus.
Dus kan beter lekker eten kope bij Hassan op Mercatorplein en gratisssss.. kijke naar DigiTurk daar.

Fred nogmaals sorry maar was hier ook ff piss natuurlijk had ik je geen bedelaar mogen noemen slaat nergens daarom mijn welgemeend excuus

Oke, excusses aangenomen...

Hoera we zijn weer vriendjes...hehehe

Gr Fred.

Gaan we raki drinken fred bij hassan lol

hallo twilight

Leuk die kasten nu kom ik helemaal niet meer aan de rest van de duck toe.
En tv kijken al helemaal niet.
Moet kunnen eens een keer wat anders.
groetjes
hummaxboy

Voor de mensen wat die gokkasten echt leuk vinden,zoals het vrouwtje van black tiger,check dan onderstaande link
Effe goed lezen en al de bestaande gokkasten die je in de gokhallen ziet staan kun je dan op je pc spelen,waar je ook nog eens snelheid en andere optie's kunt instellen

http://www.fruity.nl/index.php

http://www.shaggiesweb.nl/

Have fun.....

grtz,Braintrooper

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan