Nu Verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Kweetniet: exact!

G begrijpt me helemaal verkeerd en als er dingen in de netwerkcursus hadden gezeten had men mij daar ook geheid op gewezen, alleen daar zit niets in. Ik vraag me af waarom je daar nu naar gaat verwijzen, terwijl dit hier totaal niets mee te maken heeft.
Big_G denkt schijnbaar dat ik de boel aan het afkraken ben maar dat is geenszins het geval.

Windows gebruikers zijn huiverig om met linux te beginnen. Niet alles wat op window draait moet op linux hoeven. Maar het is onzinnig om niet iets te mogen proberen waarvan aangegeven word dat het zou kunnen.

Daarnaast is het wel erg arrogant en bot om mijn argumenten dan maar als onzinnig te betitelen, terwijl ze aantoonbare feiten bevatten waarbij notabene de argumenten 1 en 2 ook nog door Big_G zelf genoemd zijn.
Lezen dus inderdaad Big_G, maar zelf dus ook, en dan pas oordelen.

Het was alleen maar een tip.
Een tip dat Kerstkonijn niet op die manier de zaken moest afkraken en ik gaf daarbij 2 goede argumenten, waarom hij dat niet moest doen (samen 3 stuks).
Ga dat nu niet als onzinnig zitten afdoen, maar ga nu eerst eens nadenken alvorens boos te worden. En goed lezen, dat helpt ook.

Verder stop ik hiermee, want ik wordt toch niet begrepen, behalve door kweetniet schijnbaar, die de goede bedoeling er van wel doorziet.

Als je alles wat ik schrijf toch maar als onzinnig betitelt als het over linux gaat, dan vraag mij a.u.b. verder ook geen hulp meer met zaken betreffende dit forum, want ik ben het onderhand ook een beetje zat die ongein met jullie twee elke keer.

Veel succes met de cursus verder.
 
zo te lezen in van black tiger heeft dus kweetniet en big-g hier een vete op het forum. nou dat wist ik niet hoor maar dan weet ik nu wel waarom big-g zo boos is en kweetniet flauw schrijft over linux.

die is wel vreemd dat er zo gemoppert word op linux als kweetniet alleen maar niet weet wat hij met wine kan doen. linux is niet een programa maar wine wel. en je moet wel begrijpen dat je met een programa een programa wil gaan gebruiken wat niet voor linux bedoelt is.
maar kerskonijn heeft de goeie vraag al gesteld of er een flashprograma is voor linux. en dat weet niemand hier dus dan kan kweetniet beter windows blijven gebruiken. ik vindt het ook stom hoor linux gebruiken als je alleen windowsprogramas wilt. dan begrijp ik ook dat big-g boos word
 
Freddy H zei:
dus kweetniet en big-g hier een vete op het forum.
Welkom op Duck Freddy.

:biggrin: een vete Hahahaha. nee hoor .... ik kijk wel uit .
Big=G heeft meer karbiet in huis dan menig terrorist....LoL :biggrin:

Nee niks aan hand .
uuuh hoe noem je dat?? (op elke slak zout leggen) gloof ik....
Een menigverschil is wat anders dan een vete .
Hier bij Duck gaat het er meestal vriendelijk aan toe.

Kort samengevat:
Big G heeft een cursus lopen over linux,ik wilde linux al langer uitprobeeren
Omdat ik de laaste tijd wat vastlopers had met div programma's in xp

Eerst met mandrake aan het mieren geweest... Maar daar snap ik helemaal de ballen niet van. Dus maar eens knoppix uitgeprobeert.ging wat beter.
Maar niet jevanhet.

Totdat G kwam met Suse en de cursus.
Ik zocht een OS die windows kon vervangen. Ik was van mening dat je
op een linux computer ook gewoon windows kon emuleren.
En dus al het goede van XP programma's kon combineren met linux
Dat is dus niet zo. Als ik het goed begrijp draaien maar weinig windows
programma's via wine op linux.
Tot nu toe vindt het NIET gebruiksvriendelijk overkomen.
Linux is in opmars. dus het kan geen kwaad om er iets meer van af te weten
Daarom probeer in nu de cursus van G uit.
In die korte tijd is mijn haar al bijna grijs geworden, En ben minstens 10 jaar ouder geworden en mijn eigen tanden heb ik ook al niet meer :biggrin:
Heb je zelf ook al linux op je pc Freddy?
Of de software van bill?
 
Black Tiger zei:
want ik ben het onderhand ook een beetje zat die ongein met jullie twee elke keer.
PARDON???

Ik neem aan dat deze opmerking ook aan mij gericht is. Geef aub ff aan of ik dit correct begrepen heb.
 
Ik baal als een stekker dat een draadje dat door Kweetniet wordt geopend tot een discussie wordt gebroken die al even onzinnig is als de eerdere opmerkingen die geplaatst zijn.

Dat is de reden dat ik boos wordt, het maakt me daarme nog kwader dat je me nu verteld dat ik JOU niet begrijp:

Punt 1) Waarom schrijf je dit punt, je geeft ZELF aan dat ik het beschreven heb. Valt dit niet onder 'stoken'? Dat waar ik nu al een paar keer voor beticht ben? Wat heeft dat met punt 3 te maken, dat wat KK netjes heeft geschreven? De uitleg die je daaraan geeft, over punt 1 dus, is gewoon niet nodig. Ik snap opgeen manier waarom je dit schrijft anders dan dat ik nu meld.

Punt 2) Het laten varen van de kennis tbv windows is duidelijk beschreven. Ik heb de quoot erbij gehaald, en ik heb het woordje waar het omgaat onderstreept en verdikt! Ik zou BIJNA zeggen dat...
Het gaat mij erom dat je met een schone lij gaat beginnen... Allemaal bescreven in de startpost van de cursus. Elk woord daarin is weloverwogen gekozen, omdat ik weet dat mensen zoals jij hierover zullen vallen (Net als ik!) De daarom beschreven overboord zoals in mijn eerdere post's is evenzo bedoeld maar niet alszodanig beschreven.... En viola, je valt erover.

Punt 3) Ik ken KK nu al een tijdje in levende lijve, en zijn woordkeuze is nietanders dan netjes te noemen. Zijn mening is dat dit een flapdrollendraadje is. Net als dat jouw mening is dat Linux nog niet voor de normale consument klaar is. Of dat het jouw mening is dat wij steeds de boel lopen te verzieken. Je zegt het niet zo, maar je bedoelt het wel zo.

Daarnaast is het wel erg arrogant en bot om mijn argumenten dan maar als onzinnig te betitelen, terwijl ze aantoonbare feiten bevatten waarbij notabene de argumenten 1 en 2 ook nog door Big_G zelf genoemd zijn.
Lezen dus inderdaad Big_G, maar zelf dus ook, en dan pas oordelen.
Aantoonbare feiten die ik heb beschreven? En DIE feiten als zijnde onzinnig te betitelen?

Is het niet zo dat het onzinnigheid is omdat jij ze herhaald? terwijl NIEMAND daarom vraagt? Is dat bot en arrogant? Het leek mij eerder scherpzinnig... Kijk maar wat Freddy H, die hetgeheel op een afstandje volgt kennelijk, die snapt hier bijna wat er aan de gang is... (ondanks dat die ook wat moeite heeft met lezen ;) mbt het overboord zetten van kennis.


@Kweetniet,
Sorrie dat ik dacht dat je Linux al aan de kant zou smijten, zo kwam het mij over.
Ik zal is ff kijken naar zo'n progje, dat zal vast bestaan. Maar heb ff geduld ermee... Ik heb niet eens de tijd om me te concentreren op de cursus... Die is nl nog lang niet af.
En ook wil ik je mijn excussus aanbieden, dat dit draadje (WEER) regelrecht naar de knoppen is gegaan... Simpelweg omdat men ...


Nee, laat maar...


G




[SIZE=-6]Zie sig[/SIZE]
 
Ik had niet de planning om dit draadje te gaan volgen, maar nou wordt ik er wel door gedwongen!

Kan er nou niet eens 1 keer op een normale manier gediscussi?erd worden!!!

Ik snap nou echt niet dat er iedere keer dat er verkeerde dingen gezegd worden volgens de 1 dat de ander al weer meteen moet zeggen dat hij z??r pissed of is, en meteen al weer zijn "signof' gaat veranderen???

Ik ga nou helemaal geen namen noemen op wie ik doel, maar ik zelf weet wel hoe intussen de vork in de steel zit, want ik heb hier in de jaren dat ik hier rondloop/meedraai al aardig wat kennis opgedaan...

En ik vindt het ronduit jammer dat het toch altijd weer dezelfde zijn die zich tot dit toe laten verleiden/uitlokken ( sorry ik weet even niet hoe anders te zeggen)

Ik kan maar een paar dingen zeggen; als je dingen gaat vertellen cq leren aan mensen besef dan ook terdege dat er mensen zijn die zeggen dat het anders is of anders kan, blijf dan niet bij jou standpunt maar overweeg dan ook het andere, in plaats van weer maar meteen te gaan smijten met quotes over en weer, maar neem de tip aan en neem hem in overweging.

Maak een korte opmerking, en ga door met hetgeen je bezig was!

Ik las in deze cursus nog een opmerking dat er veel tijd gestoken wordt in het opstellen van.....

Denk jij dat er van deze kant en andere geen tijd gestoken wordt om alles weer maar eens mee te lezen, en hier en daar te corrigeren???

Blijkbaar moet dit wel, want het kan weer eens niet normaal!

Kortom een erg boze Freggel zegt nu tegen allen hier die in deze duscussie zitten: Kappen nu, en doorgaan met de cursus!
 
Het gaat echt te ver en nu grijp ik in jammer genoeg het was een mooi onderwerp maar het moet, dit draadje gaat nu opslot.

Dan maar boze gezichten naar mij toe maakt me niet uit de gedrag regels zijn overtreden alleen het eendenteam kan vanaf nu het draadje weer openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan