nudist

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Een man wordt lid van een uiterst exclusieve nudisten club. De eerste dag in het kamp ontkleedt hij zich en begint nog wat onwennig rond te wandelen. De eerste persoon die hij tegenkomt is een uiterst mooie rondborstige blondine en de man krijgt onmiddellijk een erectie. De vrouw merkt zijn erectie op, komt op hem af en zegt: "Meneer, u hebt mij geroepen?" De man antwoord: 'Nee, absoluut niet, wat bedoel je?' Zij zegt: absoluut niet, wat bedoel je? Zij zegt: 'Oh, u moet nieuw zijn hier. Ik zal het je uitleggen. Jet is ??n van de regels hier dat als je een erectie krijgt, dit veronderstelt dat je mij geroepen hebt.' Glimlachend neemt ze hem mee naar de zijkant van het zwembad, legt zich neer op haar handdoek, trekt hem bij zich en laat hem zijn lusten botvieren op haar. De man zet zijn verkenningstocht verder en komt aan een sauna. Wanneer hij gaat zitten, moet hij plots een wind laten en binnen een paar minuten komt er een enorme grote, nogal harige, harige man naar voren. "U had mij geroepen?', vraagt deze. "Nee, wat bedoel je', zegt de nieuwkomer. "Oh, je zult nieuw zijn hier zegt de man. "Het is hier ??n van de regels dat als je een scheet laat, dat veronderstelt dat je mij hebt geroepen.'Hij neemt de man vast, draait hem rond en begint al zijn lusten bot te vieren op de man. De nieuwkomer waggelt uiteindelijk terug naar het kantoor van het nudisten kamp, waar hij begroet wordt door een glimlachende, naakte receptioniste. "Kan ik u helpen, mijnheer?' vraagt ze beleefd. De man roept: "Hier is mijn lidkaart, hier is mijn sleutel en hou mijn 500 Euro lidmaatschap bijdrage maar. 'Ik vertrek meteen.' 'Maar mijnheer, antwoordt ze, 'U bent hier nog maar een paar uren en u hebt nog niet eens al onze faciliteiten bekeken.' 'Luister,' zeg de man hierop 'Ik ben 65 jaar, ik krijg nog ongeveer ??n keer per maand een erectie, maar ik moet wel minstens 15 keer per dag een scheet laten!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan