nut van loggen

G

geinponem

Hoi als opvolgende stap in het bezig zijn ben ik nu gaan loggen,maar het lijkt zo te zijn dat ik alleen succes heb op de kanalen waarvan ik een werkende mk01 bezit.Nu dus mijn stelling waarvoor dan deze moeite gezien het feit dat als ik deze in mijn eeprom invoer ik via ua dezelfde codes binnenkrijg.Zie ik iets over het hoofd,oof kan ik ook nog iets met de gigantische lijst sa adressen die je binnenhaalt.

geinponem ziet er op dit moment de lol niet van in

 
Eh,ik begrijp je standpunt wel een beetje maar het is misschien wel makkelijk om het te leren voor het geval dat c+ toch zijn zin krijgt en alle sites gesloten worden.(al is het misschien overdreven maar je weet nooit!)

Al is het alleen maar om niet afhankelijk te zijn van anderen en bovendien leer je meer dan het decoderen van signalen.

Ikzelf ben nog volop aan het leren en raak al aardig vertrouwd met de cijvers en letters die over het scherm rollen.

Maar 1 ding is zeker, er gaat heel veel tijd in zitten om het te leren en die tijd is voor de meeste mensen schaars (zeker voor mij met een full time baan met een eigen onderneming ernaast + nog een sociaal leven!)

Probeer niet te forceren en ga gewoon eens naar die getallen kijken zonder gedachten .

Als je op het bord een bepaalde kreet van iemand leest dan is die makkelijker te herkennen en komt de kennis en de lol vanzelf!

Succes!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan