nwe img vandaag

En Peppi wat zijn de resultaten?
Heb gelezen dat de IMG op de Jirka is gebaseerd als dat zo is ga ik hem morgen er in zetten.

Jirka for president :)
 
heb nog niet uitgeprobt
ben wel hellemaal tevreden over ali baba
alleen een nadeel die naam

waar kenmerkt jirkas zichzelf mee
en is jirkas en sf hetzelfde???
 
Al die images tegenwoordig , das bijna niet meer te volgen
 
Inderdaad, wordt tijd dat er eens een hele goede standaard komt zoals bij Humax de TuxOnHumax en daarvoor die andere gast wat de Humax firmware maakte.

Maar dat zal niet snel lukken omdat Linux Open Source is en daar zitten zo enorm veel hobbyisten in...
Van de andere kant is dat ook wel weer gunstig want er komen dan wel meer images maar je kunt ook weer de mooiste dingen verwachten, ze moeten dan wel niet teveel op elkaar gaan lijken want dan heeft het weinig zin allemaal.
 
Ik denk dat je die standaard al hebt origineel DMM Image.

Een vergelijk tussen de Humax software en de Dreambox software is niet aan de orde. kijk eens op internet, er is 10x meer software (dus niet alleen images) voor de Dreambox.

De Dreambox is inderdaad open source en er zijn blijkbaar veel Linuxkenners onder de programmeurs.

Een standaard komt er dus nooit, maar ik neem Ronaldd en Dr. Matrix als standaard!!! :biggrin:

Nu nog een cardsharing standaard voor alle originele kaarten en iedereen wil een dreambox.

Grtz Mike
 
mischien is het ook wel leuk om een topic eraan te wijden omdat er zoveel img's zijn
het is moeilijk om de bomen door het bos te zien voor een beginner

dus bv img vermelden met hun eigenschappen
welke wel en welke niet seca2 ondersteunen(handig voor mijn abbo'tje)
welke uitermate goed geschikt zijn om te sharen snel zappen emu's addons game's stabilitiet wel of niet op dreamflash s2 ondesteuning enz enz enz enz

dan komen op een gegeven moment toch de beste naar boven
en besparen we elkaar een hoop ellende testen en vastlopers
 
ik heb de tarzan eringezet
en inderdaad is ie gebasserrd op de laatste sf team
het enigste verschil op het eerste gezicht is dat onder de blauwe knop de optie satellites xml loader erbij is gekomen
die zit ook in de laatste ronald
daarmee kun je van lyngsat de satelliet lijsten bij werken

lyngsat is wel een mooie lijst maar heeft natuurlijk weer niet de kenmerken zoals bijv de joske lijst
maar het is maar wat je zoekt


herbie
 
Ik heb hem er ook ingezet en deze image bevat de volgende emu's:

Dragon Ucas DrMatrix (freex / irdeto 2 support op de kaart lezers)
newcamd tng2
Evo camd V1.0
Romu 1.02 (seca 2 kaart)
Gbox
Radegast

werkt voor de rest goed
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan