Netwerkbeheerder moet zijn netbeheerder. Maar ja ben de slimste niet ondanks opleiding van 20 jaar MAVO.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ja ik heb die door elkaar gehaald. Uiteraard bedoelde ik in mijn tekst netbeheerders. Doet verder niets af aan mijn argumentatie.zijn de netwerkbeheerders zoals b.v. Liander, Enexis, Stedin.
Dat valt best mee. Een andere groep is geen probleem. Jij bedoeld een andere fase. Dat is wel moeilijker ja.het vaak zeer lastig om een overstap naar een andere groep te verkrijgen.
Dat gaat via 2G/3G telefoonnetwerk. Er zit een simkaartje in.maar wat netbeheerders gebruiken. Dat is niet te vergelijken.
Zij kunnen immers ook via het stroomnet de meters uitlezen, zowel electriciteit alsook gas. Er zitten ingebouwde modempjes in en schijnbaar is dat dus stukken beter dan onze home pluggen.
.en netwerkbeheerders zeker niet.![]()
Ben me even wat in gaan lezen omdat jij 2G/3G zegt maar 2G is al grotendeels uitgeschakeld en wordt dit jaar samen met 3G helemaal uitgefaseerd.Dat gaat via 2G/3G telefoonnetwerk. Er zit een simkaartje in.
Inpakken met alu folie dusMijn onderzoekje leverde op dat ze daarom al 4G simkaarten in die meters hebben zitten
Dan heb ik ook weer wat geleerd. Ik dacht dat 3G nog steeds in de lucht werd gehouden voor dit soort "speciale" diensten.Mijn onderzoekje leverde op dat ze daarom al 4G simkaarten in die meters hebben zitten.
Tering welke vakken had jij dan allemaal?!opleiding van 20 jaar MAVO.
Ik vermoed "afwezig"Tering welke vakken had jij dan allemaal