Ongehoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kan je eraan doen? Zijn prijzen vallen dan nog mee t.o.v. wat je in de Rue Brabant in Brussel betaald. Daar zijn het pas gangsters. Trouwens welke winkel is hier vrij van zonden? In België kan je geen enkel abo nemen, en toch worden er decoders verkocht. De FTA tuners blijven in de uitstalkast staan. Hoe verklaar je dat? Straffer zelfs, de Brico verkoopt tuners, ze sturen dan een zelfstandige langs om de set te installeren en via deze man kan je een gw-tje kopen ... als dat geen straffe koffie is ... en op die manier blijft de supermarkt buiten schot aan illegale praktijken. Andere supermarkten sturen hun klanten ook wel ergens heen voor een gw ... of niet soms? Hoe geraken die dan al die decoders kwijt aan Belgen of dient het kastje enkel als sierraad? De Makro in Machelen (tegen Brussel) had op een bepaald moment zelfs een secabox in de aanbieding, hoe verklaar je dat? Hoe toveren ze daar beeld op?

Terug naar die Gw's:

Je hebt ook nog de aankoopprijs die de winkels hier betalen voor deze gw's. Gezien de verkoop van tuners in België merkelijk lager ligt dan in Nederland (en héél wat zelfs!) kopen de winkeliers hier de gw's maar met enkele tientallen aan i.p.v. met honderden of duizenden, gevolg dat deze winkeliers een véél hogere inkoopprijs betalen en dat laat zich voelen in de verkoop.

 
inderdaad Satelliet, wie is hier vrij van zonden. Vergeet niet dat de grote (nou ja) man achter het vrijschakelboard s**4**l - d.w.z. TeeBee=Toxicq=KNIPKNIP- dezelfde is die voor de Udense speciaalzaak geprogde kaartjes in grote getalen over de toonbank hielp, en, nu dat niet meer gaat, net zo enthousiast roept dat het wel toegestaan is om blanco kaartjes en programmers te verkopen zodat mensen ze zelf thuis kunnen proggen. Waar gaat dit naartoe ? En welke hobbyist zit er te wachten op de kruistocht van KNIPKNIP tegen Canal+ ? Jammer dat ie is gepakt met zijn broek omlaag maar als ik hem was zou ik toch eerder even op de blaren gaan zitten.

GEEN ECHTE NAMEN op dit bord.

En Wilhelm, laat de boel ff de boel en niet weer alles oprakelen.

't is net lekker rustig.

 
Laatst bewerkt:
als Toxicqbee zo hard roept dat het allemaal legaal is dan kan die toch ook wel met zijn echte naam op internet ?

 
En ieder mag over dit alles een eigen mening hebben Wilhelm en ik heb dir ook maar het is niet zo gepast om iemand zijn vermoedelijk echte naam op een board als deze neer te zetten. Net als Denktenk al aanhaalde, het is net rustig op dat gebied en een ieder die een mening hierover wil hebben heeft zat kunnen lezen of horen om een eigen mening hierover te maken en dan is het het beste om deze zeker op dit soort plaatsen voor je te houden. Hoe je het wend of keert en wat voor streken iemand wel of niet heeft gedaan met dit soort grappen maak je heel indringend inbreuk op iemands privicy en dat is niet de bedoeling lijkt me van dit FUNboard.

 
Exact, en daarom sluiten we dit topic om erger te voorkomen.

@Wilhelm, ik heb je al eerder gewaarschuwd dat dit soort dingen niet op het funboard thuishoren en het staat ook in de regels (mensen uitdagen of ongewenste discussies uitlokken via postings).

Een derde waarschuwing komt er niet meer, dus hoe je je ook voelt (terecht of onterecht), laat het achterwege!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan