Ons dagelijks internetgebruik?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Ik ben eens benieuwd wat bij jullie de startpagina is, en wat jullie doen nadat deze startpagina bezocht is?

Bij mij is natuurlijk Satellitefun de startpagina, als ik daar iedereen van het forum afgeflikkerd heb als mod door vragen die niet gesteld mogen worden. Daarna ga ik door naar het Duckforum waar ik daar ook iedere dag er eens flink met de bezem doorga.... :biggrin:

En daarna ga ik mijn dagelijkse portie lol en tieten (be)kijken, eerst op biertijd en daarna op xmissy. Flabbergasten of Pizzatijd affentoe ook, maar, dit zijn al jaren mijn favo's.

Ben ik daar mee klaar dan ga ik kijken of er nog wat films of ander leuk spul binnen te slurpen zijn bij FTD, en als ik dat gedaan heb, nog even wat teleteksten beginnend met 704.

Mijn startpagina is helaas niet Satellite Fun maar Google.

Daar begin ik gewoon mee. Reden hiervan is dat ik ook zakelijk en vaak ook voor anderen bezig ben. Dan moet ik soms even snel de pc aanzetten en iets opzoeken en wil ik voorkomen dat vanwege al een bezoekjes per ongeluk cookies resetten en ik niet gelezen post dan later gemist heb.

Nu gebeurt dat niet snel, maar toch is voorkomen beter dan genezen.

Bij een relatief standaard dag ga ik vanuit Google wel meteen naar Satellite Fun. Daarna wisselt het af. Computeridee forum, Duckforum, daarnaast vaak nog twee andere forums waar ik voor de hobby bezig ben als admin en mod.

Dan is er al snel een uurtje of 1,5 a 2 voorbij incl. het beantwoorden van vragen.

Als dat gepiept is kan het alle kanten op gaan, van informatie zoeken via zakelijke forums bezoeken tot de browser weer dicht doen en wat online gaan gamen of via Spotlite het een en ander binnen halen.

Tieten bekijk ik relatief weinig nog via internet, daar zijn genoeg zenders voor en ook films. Alhoewel er wel enkele sites nog bij m'n favorieten aanwezig zijn en dat zijn dan die sites die binnen dat "relatief weinig" vallen.:biggrin:

Op dit moment heb ik toevallig weer een liefhebber in Zylom en Bigfish adventures spelen, liefst adventures maar als het gecombineerd is met zoek/vind puzzels is het ook goed. En dat gaat dan weer zo lang goed totdat we er weer op uitgekeken zijn en dan komt er wel weer iets anders.:)

Mijn startpagina is een antieke "startpagina.nl" die gebruikte ik in 1995 al onder W95.

Tegenwoordig gebruik ik het meest Google Chrome als browser als die opgestart is klik ik de startpagina aan die op de bladwijzerbalk bovenaan staat daarna open ik het volgende tabblad en krijg ik de plaatjes van de meest bezochte sites daar zit deze site bij en de eendjes en nog een paar forum sites zoals Tweakers.

Dan lees ik eerst de sites dan ga ik terug naar het eerste tabblad en klik ik nu.nl aan op de startpagina en daarna nog een paar kranten meestal alleen de koppen als je op nu.nl of de andere kranten gaat mee reageren heb je een dagtaak meestal klik ik "geen stijl"ook even aan is ook nog wel eens leuk.

Uiteraard lees ik ook mijn mail en daarna gaat de computer meestal uit en ga ik andere dingen doen.

Mijn startpagina is NU.nl, dan heb ik onder de tabbladen: WaarMaarRaar.nl, De Speld (speld.nl) en KingOfSat.

Daarna ga ik naar Satellitefun.org, soms nog even naar nasa.gov en daarna mijn mail lezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn start pagina is Mozilla Firefox.

Ik start meestal hier en dan even naar de eenden en heel af en toe waar het schotelen voor mij is begonnen bij Ant.

En mijn vrij tijd gaat op aan klussen om het huis en nu veel in het lege huis van mijn schoonmoeder.

En opstap met mijn 2 vriendinnen.

De jongste zin jullie met regel maat.:biggrin:

En als er dan nog tijd over is naar de grappen van freggel.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan