Ons vriendje is niet meer.

De reden waarom jullie nog eentje zouden nemen ligt heel anders dan bij ons. Wij gaan niet adopteren ondanks dat wij van die ellende op de hoogte zijn. Grotere modellen honden zijn sowieso niet geschikt voor ons.

Maar het siert jullie natuurlijk om dat om die reden te doen. Je hebt zeker gelijk met je punt dat elke hond die een goed tehuis krijgt er 1 minder in de ellende is.

Dat is hetzelfde met die arme dieren die je bijv. soms in Hongarije en andere landen ziet.
Mijn vrouw is altijd roedelbaasje geweest want die zitten altijd bij haar, vaak ook vreemde honden.
Hij zit nu ook wat vaker bij de vrouw dan anders, maar we zullen het wel goed in de gaten moeten houden dat het niet de verkeerde kant uit gaat.

Liefde is hier inderdaad in overvloed, van ons allemaal, ook van de dochters die nu weliswaar uit huis wonen maar nog regelmatig thuis komen.

Nogmaals dank voor de sterkte wensen, op een dag als vandaag doet dat extra goed omdat bruine dan meestal wat drukker was als anders (omdat wij dan serie kijken op TV), dus missen we hem wat meer vandaag.(Y)
 
Het klinkt misschien raar, maar wat wel eens snel wil helpen is doordat jij het baasje bent of je vrouw, heel veel extra aandacht geven.

Bv door extra lekker voedsel meer keren uitlaten , er veel mee spelen.
En vooral de speeltjes mandjes slaapplekjes van Ollie schoonmaken en de reuk wehhalen.

Door dat te doen gaat hij of zij sneller wennen en aksepteren aan het nieuwe bestaan.
 
Geen slecht plan.
Wat extra aandacht krijg hij al, alleen willen we het ook niet teveel doen, want dan gaat hij daaraan wennen en als het dan weer minder wordt heb je kans dat ie moeilijk gaat doen daarover.
Maar hij mag al wat vaker mee en krijgt wel iets meer lekkers om hem wat af te leiden.

Mandje en dekentje van Ollie liggen al in de was. Maar geen slecht idee om de kwasten ook te doen. Want hij neemt nu wel 1 kwastje en zijn eigen botje, maar normaliter pakt ie alles wat in de buurt ligt.
Dus om die geur er af te krijgen is een goed idee. Thanks.
 
Ik weet hoe prfecies en goed julie met de twee hondjes omgaat. Ik ben een paar keer opbezoek geweest en die twee waren medebepalend voor de gezxeligheid en de leuke wijze waarop ze om aandacht vroegen,. Je eigen advies om nu het kan, meer met je vrouw opstap tegaan.
Ik heb geen ervaring van een eigen hond, maar vaker ga ik even wandelen met de hond van een vriendie van me. Wandelen met een hond is pret voor twee. En als je nu alleen Boris hebt is dat meer reden om met Boris alleen te gaan wandelen, Sterkte en vergeet niet dat je tot de laatstedag allemaal 100 % goed hebt gedaan. RobC
 
Dank je wel.
En er wordt al meer gewandeld met hem, hij mag vaker mee dus dat maakt hem wel blij!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan