Ontvang niet alles wat Canal+ adverteert

R

Raza Roro

Goedemiddag allemaal, ik ben nieuw op dit forum en behoorlijk nieuw met satellietontvangst, maar heb over dit onderwerp niets kunnen vinden.

Canal+ zegt op haar site dat BBC World te ontvangen zou zijn met een basispakket (heb ik) Ik krijg helaas alleen zwart. Is dit een bekend verschijnsel of doe ik iets verkeerd. Ik heb al een keer de zenders opnieuw laten zoeken, helpt niets.


Philips DSX 6073
signaalsterkte 4,5
decoder versie 19 type 0 patch run 0

Alvast bedankt,

Roel
 
Voor de BBC World heb je C+ niet nodig.
Deze is Free to air, vrij te ontvangen.

Het lijkt mij dat je opnieuw de zender laat zoeken!
je hebt waarschijnlijk een veroudere kanalenlijst

Bonzie
 
Inderdaad,

bedankt lui, hij doet het weer.

Alleen, nou zit C+ bovenaan in de zenderlijst en dat waren de Nederlandse zenders.

Zal ik wel mee moeten leven denk ik?

Groeten,

Roel
 
Kan je geen favorietenlijst maken waarin je de zenders sorteerd?
 
Ja, dat kan wel, maar nederland 1 blijft dan gewoon op pos. 11 staan. Je kunt wel zappen met de up-down toetsen tussen de stations in je favorietenlijst.

Wanneer je de zenders wilt verplaatsen krijg je een melding dat je alleen vanaf zender 500 en verder vrij kunt indelen.

Heb ik ook al eens de zenderindeling willekeurig ingeladen, maar dan staan de zenders die ik vooraan wil hebben zo verspreid over de 1000 voorkeursplaatsen, dat je uren bezig bent met zoeken. Daar had ik geen zin in.

Je zou dat op je gemak achter je computer moeten kunnen doen, maar ja.

Groeten,

Roel
 
met jouw originele plips is het simpel te doen met een seriele kabel en declink download dit effe bij M-Z. lees de uitleg en lees je kanalenlijst uit . zet het op de juiste plaats met mediasat editor(staat daar ook ergens) en zet de lijst weer terug . is hij helemaal naar jouw eigen smaak .
succes
 
Heel erg bedankt,

Ik zal in de loop van de week de software downloaden en tussen kerst en oud-en nieuw de zaak eens uitproberen. Ben voorlopig ff druk.

Groeten,

Roel
 
Hoi Roel,

Ik heb zelf een Nokia 9302, gepatcht met Strong 8000 pakket
en draaiend op een orginele C-Digitaal kaart.

De Philips, Strong en Nokia zijn allemaal de zelfde machine's
en het is dus wel degelijk zeer simpel om de kanalen te plaatsen
zoals jij ze wil hebben.
Dit staat gewoon in de gebruiksaanwijzing.
Heb je deze niet dan kun je hem downloaden van de site
van Marc. (www.zegeurs.be)

Succes.

BL
 
klopt wel maar op de pc is leuker en makelijker om hele blokken te verschuiven
 
Veel sneller voor een paar zenders te verzetten is met de ab.

Ga het menu in, kies 5.5 zenders installeren, dan kies 2 in willekeurige volgorde sorteren, EN DAN NIET OP OK DRUKKEN maar op de letter a.

Kies hierna voor het nummer 5.2 zenders
hernummeren en zie daar, nu kun je ook de zenders vanaf 1 t/m
500 sorteren.

rgds

Ed
 
Hoi lui,

ben net terug van vakantie, vandaar de late reactie. Bedankt voor alle tips, ik zal ze eens uitproberen.


Groeten en nog een goed nieuwjaar gewenst,

Roel
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan