Onze Kasteelheer jarig!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
@ Big-Henk, gefeliciteerd met jou verjaardag!

Maak er een leuke dag van! :girl::prammen::verjaardag:🍻
 
Ook vanuit hier gefeliciteerd en op naar de volgende verjaardag :drinken: :girl:🎂:banaan:
 
Big Henk van harte gefeliciteerd , fijne dag en nog vele jaren in goede gezondheid.🍰☕🍱🍺
 
:verjaardag:van harte gefeliciteerd met weer jaartje "wijzer" :verjaardag: :bier:
 
Big-Henk, klinkt toch niet als een echte kasteelheer maar meer als president van een motor club (MC)! ;)
Maar gefeliciteerd maak er een mooie dag van!
 
Van harte proficiat Big-Henk en nog vele jaren!! :drinken::santa: :biertje::prammen:
 
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties.
Heb ondanks de corona regels toch een leuke verjaardag gehad, omdat de visite op verschillende tijden zijn langs geweest.
En @Nummer10. De naam Big-Henk stamt nog vanuit de tijdperk van de eerste Big~Brother serie en ik een nickname verzinnen moest voor de online game Delta Force. Alleen had ik destijds het tekentje ~ er tussen staan. ;) En dat Big is inmiddels alweer Medium geworden :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Van Big naar Medium? Hmmz.. hoe heb je dat gedaan? Heb ik ook wel interesse in, ben nog niet helemaal big, maar wil toch terug naar medium. :biggrin:
 
Ik kreeg 2 jaar geleden te maken met suikerziekte BT en had teveel aan overgewicht. Woog destijds al 121 kg. Ik moest suiker sowieso laten staan en heb zelf het roer omgegooid. Ben Koolhydraatarm gaan eten, geen frisdrank meer en alleen nog heel af en toe alcohol. En ben dagelijks minimaal 2 uur gaan wandelen in natuurgebieden. Ben toen in een half jaar 24 kg afgevallen. Sindsdien gaat het lichamelijk veel beter en mocht ik vanaf afgelopen januari zelfs weer stoppen met mijn suiker medicatie. Ik eet nu af en toe weer wat meer koolhydraten en ik hou mijn gewicht nu mooi op medium peil. ;)
 
Geweldig. Niet van die suikerziekte maar hoe je er zelf aan gewerkt hebt natuurlijk! (Y)
Frisdrank laten staan gaat 'm niet helemaal worden voor mij alhoewel ik dat al minder neem, maar met mijn steenproductie moet ik 1,5 a 2 liter drinken per dag, minimaal ook nog. Alcohol deed ik al bijna nooit, wel 's avonds (lees: 's nachts) eten en snoepen nog teveel.
Maar 24 kg is behoorlijk netjes. Dan ga ik ook eens kijken voor minder koolhydraten en hopelijk lukt het ook om over die drempel heen te stappen en meer te gaan bewegen.
Thanks voor de tip!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan