Onze trouwe viervoeters...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Als je

dan zie je toch hoeveel plezier je van die beesten hebt!
Hoe stout of ook ondeugend ze soms kunnen zijn...

Als iemand zo tegen mij zou zeuren, dan barste ik ook in tranen uit... :biggrin:

Wel leuk ! gr.George

Is al een oudje Marie/George, maar mijn pc staat naast de tv, en de vrouwtjes hier zaten er naar te kijken en toen kwam dit voorbij.

En gezien het feit dat ik hier ook een golden retriever heb en een boomer, wat precies van die vlegels zijn... :biggrin:

Hahaha, grappige hond. Die van mij kijken altijd heeeeel zielig als ik ze vraag wie iets gedaan heeft. :biggrin::biggrin:

Ik heb dan stille hoop dat ze ooit eens naar m'n vrouw wijzen, maar dat is helaas ijdele hoop.;)

Ik heb zo het vermoeden, dat jouw eega niet op dit forum zit, B.T., ;)

gr.George

Tsja, wie het nu echt heeft gedaan??

Volgens mij ligt het aan de toon van je stem hoe je hond reageert:

1. Stel je zegt op dezelfde toon -als die man in het filmpje- : "Jij bent een lieve hond, ik weet zeker dat je het niet hebt gedaan", dat Denver precies hetzelfde reageert.

2. Zeg maar eens op een lieve en vrolijke toon tegen je hond: "Vuile kl**tzak, jij hebt die karbonade uit de pan gepikt, ik weet het zeker, voor straf mag jij niet mee als we morgen gaan wandelen in het bos".

Die hond komt dan vrolijk en kwispelend op je af.

Maar inderdaad, het is een leuk filmpje.

Haha, Bones, leuke reaktie...! :)

Alleen, als IK punt 2 op ons beest toepas, gaat de staart kwispelen, en denkt ze vast, dat ik iets leuks voorstel... Want mijn vrouw heeft een Finse hond...

Het is waar, je kunt ze beinvloeden, maar wel tot op zekere hoogte.

Wij hebben een bokser, en die kan je echt geen kompleks aanpraten...

Die gaat je dan zo dom aanstaren, dat je echt de indruk krijgt, dat jij iets idioots doet...( wat waarschijnlijk ook zo is, als je met een hond gaat converseren...) gr.George

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

@George: Ik denk dat je de betekenis van m'n uitspraak niet begrijpt.:)

Ik bedoelde dat ik zit te wachten totdat mijn hond, als ik hem vraag wie iets gedaan heeft, eens een keer mijn vrouw aanwijst als schuldige. Daarvoor hoeft m'n eega dus niet op het forum te zitten. :biggrin:

Daar kan ze trouwens ook beter weg blijven, ik heb ook mijn rust nodig. ;)

Hoi B.T. : Wel Off Topic, maar toch even: Ik had het wel goed begrepen...

Als jouw eega op het board leest, dat jij haar als de schuldige wilt, dan zwaait er wat voor je... Half uurtje billenkoek, of zo...!!!

Maar laat ik niet in een goed huwelijk stoken...

Ik heb hier thuis al genoeg te stellen... Met de hond..., niet met mijn vrouw... Als ze dat zou lezen... Juist... :gun:

Prettig weekend, gr.George

Oh op die manier bedoelde je dat. Nja... ik zou nog eens pech hebben want er kunnen bekenden van haar hier lezen. Gelukkig vertellen die niet alles door. ;)

Tja, met mijn honden gelukkig niet veel te stellen... die bijten gewoon naar vreemden, best grappig. En vrouwen... tja... die hebben allemaal een unfixable firmware error da's bekend. Je ziet bij elke vrouw dezelfde problemen terugkomen.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan