OP ID 0009 geen cartoon network meer?

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Ik heb sinds gisteren op ident0009 geen cartoon network meer op mijn echostar 3000via met aston 1.03.

Pbm aangepast hielp niet terwijl de (gold)kaart wel op mijn standaard pioneer seca doosje werkt.

Key's enzo kloppen maar de ontvanger wil dit kanaal niet doorgeven.

Ook al de pid's enzo nagekeken en zelfs de kanalen opnieuw ingescant en een nacht aan laten staan zonder resultaat!

Zijn er meer mede hobbyísten die hier last van hebben?

 
Als SM behoor je wel te weten dat je dit soort vragen niet in een openbaar ontvanger forum moet plaatsen.

Ik heb hem daarom even hier gezet.

 
AAH, sh**!

Ik heb nog zo goed gekeken en overwogen waar ik hem moest plaatsen dat ik even geen rekening hield met een SM status!

1000 en 1x excuus hiervoor!

Foutje ,B-dankt zeggen ze dan!

Maar jij kent dit probleem zelf niet BT?

 
Welke Cartoon Network bedoel je? Ident 0009 dat is toch voor

Hotbird? Ik kan wel een cartoon aan maar die werkt op 0010.

 
Is dat zo?

WB geeft aan dat Cartoon ident 0009 heeft dus had ik dat aan genomen.

Als dat niet zo is zit er ergens een foutje in de lijst en is het logies dat het niet werkt.

Ik heb domweg die key's gebruikt voor de franse cartoon.

Ik werk te hard heb ik in de gaten.

Bedankt, ik ga even kijken wat er loos is.

 
Id 0004 komt tevoorschijn nadat ik id 0009 had uitgeschakeld.

Het gekke is dat op de kaart de key's van provider 0004 en 0003 omgewisseld waren maar dat voor de seca box niets uitmaakt terwijl de aston er wel een probleem mee heeft.

Nu heb ik alle keys en providers wel goed op de kaart (en ook in het logprogramma) maar nog steeds geen cartoon op de aston.

Vreemd genoeg dus wel beeld op de pioneer 200 seca ontvanger.

Ondertussen ook andere files geprobeerd die ik zelf gemaakt heb en van andere hobbyísten maar met het zelfde resultaat.

Vreemde situatie!

 
Nog een fijn punt is dat mijn ontvanger zonder kaart een melding geeft dat er geen kaart aanwezig is.(logies lijkt mij)

Maar op het bewuste kanaal blijft mijn ontvanger maar proberen om het station te decoderen zonder dat deze om een kaart vraagt terwijl deze er niet is.

Op alle andere kanalen van deze provider reageerd de echostar wel normaal.

 
Hehehe, ik heb weer beeld!

Waarschijnlijk is dit station met een ander bitrate gaan uitzenden waardoor mijn ontvanger het niet meer begreep.

Dit is opgelost door de laatste software in de ontvanger te laden.

Ik ook weer blij!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan