op k3 card c+nl en c+france +premiere open.

stephopper zei:
dit alles draaid op een k3 card.


sth.
Is dit allemaal tegelijk, of moet ik voor elke provider een kaart.
Als het het laatste is, wordt het een dure liefhebberij.

Bert
 
bert50 zei:
Is dit allemaal tegelijk, of moet ik voor elke provider een kaart.
Als het het laatste is, wordt het een dure liefhebberij.

Bert
draaid op 1 card dus samen. en of er een emu komt tja. dit is handel format c emu.s leveren niet veel op. had ook liever een emu gehad.


mvg.sth.
 
C+ NL en C+ France ( seca ) op één kaart zie ik nog wel werken maar samen met tunneld nagra ( premiere ) lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
 
MiH zei:
C+ NL en C+ France ( seca ) op ??n kaart zie ik nog wel werken maar samen met tunneld nagra ( premiere ) lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

gaat niet is appart D+_Premiere_BEEF010906 2.k3f.


sth.
 
stephopper zei:
gaat niet is appart D+_Premiere_BEEF010906 2.k3f.

Dat is idd een ander verhaal. Maar omdat je zei alles op 1 leek me dat zo stug met Tunneld Nagra en Seca op dezelfde kaart.
 
Niet kopen het draait 2 of 3 maanden en dan heb je weer een hele dure ijskrabber, denk maar aan titanium platnium enz.

Titanium +/- ? 30,-
Platnium +/- ?49,-
K3 +/-106,-

Hele dure ijskrabbers
 
Ach is dat niet altijd al zo geweest, in 1998 koste een goldwafer ook 60 gulden en ik denk dat dit spelletje altijd zo wel zal blijven.

De K3 heb ik en C+ daar heb ik al 8 jaar een abo van. Als ik 4 maanden kan kijken naar de kiosk's of opnemen heb ik tegen die tijd geen dure ijskrabber meer en genoeg DVD's om de winter door te brengen ;)
 
Met alle respect als jij die kaartenmafia wil steunen is het je goed recht. maar er is wel uit het verleden opmerkingen gemaakt dat het niet verstandig is om dit soort kaart te kopen. Want vandaag is het de K3 en je hebt totaal geen garantie dat hij blijft draaien. Vandaag schaf je zo?n kaart aan en het kan al morgen afgelopen zijn want dan komt men met een nieuwe b.v. een k4 kaart en je kunt je net aangeschafte kaart weggooien want er zijn geen files meer voor te krijgen .

Denk maar aan de titanium, platnium ,Mii kaart enz. de een nog beter als de ander, maar geen files meer te krijgen.

Dure ijskrabbers voor de Hobby, en zakken vullen voor de kaarten mafia.

Ervaring uit het verleden van veel mensen die deze hobby bedrijven is koop geen kaarten het heeft ons al handen vol geld gekost uit ervaring zijn wij wijs geworden.

Mvg
Debeuker
 
Er zit bij mij iets meer achter de beuker en dat is met name de file zelf en niet eens zo zeer het beeld. Natuurlijk is dit steeds tijdelijk tot de mosc kaarten open gaan en er een kaart wissel komt.

Denk maar aan D+ bijvoorbeeld dat begon ook op een mafia kaartje en na 5 maanden moest de mosc kaart eraan geloven daarna kwam de kaart wissel. Ik vindt het wel grappig om te zien werken maar de gebruikte techniek interesseert mij meer.
 
Het is wel begrijpelijk dat je onderzoek doet maar de beginnende hobbyist wordt gek gebebabeld van dat moet je kopen en de terleurstelling is dan groot als er geen files voor te krijgen is ik kom voordurend onwetende mensen tegen die zo?n kaart kopen 1 1/2 week beeld hebben en daarna niet meer en zij afhakelijk van lieden die ander dom houden om zichzelf te verrijken jij weet wat je doet dat is goed.

mvg
debeuke
 
Ow kijkers heb je natuurlijk altijd, doe ik trouwens ook hoor alleen dan met een iets ander optiek.

in de K3 is het w??r zo ;( dat er ruimte is ( althans de code is zo geprogrammeerd ) voor ??n key per maand bijvoorbeeld in dit geval september dat betekent dat men in oktober weer naar een file moet gaan zoeken. Beter is om twee maanden te pakken zoals de mosc kaarten want de keys van oktober zijn inmiddels bekent. Dit is mijn ogen idd mafia praktijken want zo geef je iemand het gevoel dat de kaart goed ondersteund wordt ( elke maand nieuwe file ) terwijl dat in het ?cht niet nodig is door september en oktober er in een keer in te zetten.

ach het blijft zo een spelletje denk ik en dat er genoeg geld in om gaat neem ik meteen van je aan.

Maar we wijken een beetje van de topic af geloof ik hahaha
 
Waarom betalen voor een illegale kaart voor films op te nemen, als je net zo goed via torrent etc deze films gratis kan downloaden.....
 
Kaaarten maffia begint hem al te knijpen was ?106,- nu al verkrijgbaar voor ? 79,- nog even dan hebben ze dure ijskrabbers
 
Ja dan heb je toch een ijskrabber nodig, maar dan kun toch op een goedkopere manier ijs verwijdeen i.p.v. zo?n K3 kaartje Premiere wil al extra maatregelen nemen tegen Hackers. De hackers is normaal gesproken geen probleem moeten ze de boel maar beter beveiligen, maar die kaartrn maffia die de hobbyist duure kaarten aansmeert die na twee of drie maanden waardeloos zijn. Titanium, platnium, knotkaart, cebrokaart didemkaart, k3 kaart enz. na 2 tot drie maanden zijn ze waardeloos, Wij zij er te vaak ingestonken.

Onlangs heb ik van iemand een verhaal gehoord over een Titanium kaart daar betaalde hij ontwetent ? 80,- (opdat moment winkelwaarde ?30,-) voor en als hij het niet meer zou doen zou hij zijn zondermeer zijn geld terug krijgen want hij zou maanden werken. 1 1/2 week heeft het kaartje gedraait dat hij terug ging kon hij naar zijn centen fluiten want dat hadden ze nooit gezegd.

Dus geen kaarten kopen. je kunt beter een abbo nemen voor een jaar of een Cam die goed ondersteunt word.
 
PARDON, de cerebro heeft 1 jaar gelopen ! en is weer up and running. ! ook de K3 is weer back dus ijsco krabben doen we wel ergens in 2007 !!
 
Wij zullen zien hoe snel jij er een ijskrabber bij hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
k3 werkt in dbox , maar niet in pentacrypt 1.20

is er een andere versie , waar hij wel in werkt ?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan