Op zoek naar de langste versie van....

freggel1 zei:
misschien nog iets voor @Hangslot om zich hier eens mee te bemoeien, want die is zomaar stil de laatste tijd!!!!

Jajaja, druk druk druk........
Vanavond ga ik me weer met lang werk bezig houden http://starlight.yourelement.nl/
Maar ik beloof, vanaf volgende week ga ik me wat meer met Duckie bezig houden:biggrin::biggrin::biggrin:

Zit net ff te kijken op de link die je neer zet, maar wat een heerlijk lang nr. van put your hands up 4 Detroit.

Kijk die mag je zo neer zetten Hangslot. Ik haal hem dan gelijk binnen want deze versie heb ik nog niet.

;)
Nr.10

Fijn Weekend

Ik heb al erg veel muziek gedownload, en 1 van mijn favorieten daarbij is ook Cock robin, heb ze hier ook op vinyl, maar om daar remixen van te vinden is me nog niet echt gelukt...

Zit nu op dit moment wel een paar andere te uploaden, want bijn a alles is gewoon te vinden in die nieuwsgroepen, ook nu die van @Kilroy...

Maar zoals al gevraagd, ff meehelpen met ook de muziek te downloaden en ergens te uploaden, dan kan er nog wat leuks uitrollen, en niet alleen roepen dit vindt ik mooi. ;)

Dank je zeer freggel!
Maar je kunt niet ontkennen dat het een masterpiece is niewaar?
Natuurlijk heb ik "When the music is over" zowel op vinyl als polycarbonaat.
Maar dan de korte versies.
Voor de Allman Brothers Band geldt hetzelfde.
Daarvan is er ook een lange, "In memory of elezabeth Reed".

Iets wat zelfs jij niet kent:
The mystic moods, haha!
Iets wat ik nog zoek, The Grand Wazoo van F. Zappa.
Wat is music toch leuk jong!

Grtz.

Bedankt voor de snelle reactie, ik denk dat er nog wel meer mensen blij mee zijn.
Ik wel.

;)
Nr.10

En ik zie nog meer lekkers.

;)
Nr.10

Ik heb er ook nog maar even 2 voor julie online gezet.

Had toendertijd met.mp3]deze en deze altijd veel succes in het buurtcentrum waar ik toen nog draaide.

Die goeie oude tijd :)

Word altijd zo moe van die tags,, werkt meestyal nooit voor mij,, dus deze nog maar eens dan:

http://www.share.am/dl/578596282/Bruce Springsteen - 12 Inch Collectors Box (Import) - 01 - Dancing in the Dark [Extended Remix].mp3

Gehele url dan maar in je browser plakken hoor dan werkt het wel

We hebben geen loginname en password.

;)
Nr.10

Nog meer van dit leuks in de aanbieding? :biggrin:

ikke wel, verzoekjes??

Lime - 12" versie 'babe were gonna love tonite en your love.

;)
Nr.10

ff zoeken

lime-your love geupt

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan